חדשות בעולם

לא רצה לשלם על מזוודה, לבש את כל בגדיו והתעלף

צעיר סקוטי לבש לגופו ארבעה סוודרים, שש חולצות טי, שלושה זוגות מכנסי ג'ינס, שני מכנסי טרנינג, שני ז'קטים ושני כובעים. זה עלה לו באיבוד ההכרה

אא

חבר בלהקת בנים סקוטית התמוטט ואיבד את הכרתו בטיסה משום שרצה לחסוך כסף. רשת החדשות הבריטית BBC דיווחה כי הזמר ג'יימס מקאלוור בן ה-19 הגיע לנמל התעופה עם תיק יד ומזוודה, אולם רצה להימנע מתשלום של 45 ליש"ט (כ-260 שקל) עבור המזוודה. לכן עלה לטיסה כשעל גופו 12 שכבות של בגדים.

על מנת לחסוך תשלום על מזוודה, החליט ג'יימס ללבוש על גופו את כל תכולתה: ארבעה סוודרים, שש חולצות טי, שלושה זוגות מכנסי ג'ינס, שני מכנסי טרנינג, שני ז'קטים ושני כובעים. "בקושי הצלחתי להיכנס למטוס. רציתי להוריד את כל הבגדים מיד עם הגיעי למקום מושבי, אבל אמרו לי לחכות עד שנהיה באוויר", סיפר מאוחר יותר לעיתון "דיילי מייל".

"היה לו מזל שנשאר בחיים". מקאלוור ומשקל היתר שעל גופו "היה לו מזל שנשאר בחיים". מקאלוור ומשקל היתר שעל גופו

במהלך הטיסה מסטנסטד, הסמוכה ללונדון, לעיר גלזגו הסקוטית החל הזמר לחוש ברע. הוא הקיא והתקשה לנשום. צוות האוויר במטוס חיבר אותו לבלון חמצן כדי לסייע לו בנשימה. עם הנחיתה הוא הועבר לטיפול רפואי והפרמדיקים אמרו לו שיש לו מזל שהוא נשאר בחיים.

 לאחר האירוע המוזר "צייצו" חברי הלהקה בטוויטר הודעות מרגיעות למעריציהם המודאגים. "עבור כל מי ששואל, ג'יימס בסדר גמור. הוא מטופל עכשיו בבית חולים בעיר מגוריו גלזגו ושולח לכם את כל אהבתו". הזמר סבל, בסך הכל, מהתייבשות.

לאחר ההמראה הוריד ג'יימס את בגדיו, אך זה היה מאוחר מדי וטמפרטורת גופו כבר הייתה גבוהה מאוד, הוא החל להזיע, סבל מכאבי ראש וחש בחילות ובסופו של דבר התמוטט וקיבל טיפול רפואי מפרמדיק שהיה על הטיסה.

תגיות:טיסה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה