חדשות בארץ

מיסיונרים עם ציציות בחוצות ירושלים

המסיונרים הנוצרים מסתובבים ברחובות עם ציציות וצדים נפשות. יו"ר ארגון להב"ה: "ישנה עלייה במקרי המיסיון בירושלים"

אא

בימים אלה מוצפת ירושלים במסיונרים לבושים בציציות, המחלקים חומרי הסברה ומנסים לצוד נפשות יהודיות.

בשבוע שעבר ניסו פעילי ארגון "להבה"(למניעת התבוללות בארץ הקודש) למנוע כנס מסיונרי גדול במתחם הרכבת בירושלים. לדבריו של בנצי גופשטיין, יו"ר הארגון, הכנס מהווה עדות נוספת על התחזקות הפעילות המסיונרית בבירה, "ראינו שם אתמול נערים יהודים שהגיעו כדי לעזוב את היהדות, הם כבר בעיצומו של תהליך ולא הצלחנו לעצור את זה. הגיעו לשם כמויות של בני נוער, שהתנועה הזאת מנסה לקרב אותם לאדון שלהם, על ידי שירה וריקודים. ישנה עלייה במקרי המיסיון בירושלים".

גופשטיין מזכיר למרות שאסור על פי חוק להמיר את דתם של קטינים, מצאו המיסיונרים דרך להתגבר על המכשול: הם ציינו כי קטינים צריכים להגיע עם אישור של ההורים, אך בפועל הם לא ביקשו את האישור.

מתקפה נוצרית בירושלים (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)מתקפה נוצרית בירושלים (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)

גופשטיין קורא להמשיך ולהפגין מול מקום הכינוס במתחם הרכבת, "הכינוס נמשך עד לסוף השבוע, זו ממש הצלת נפשות להגיע ולמחות, כי מגיעים לשם באמת בחורים טובים שכבר נמצאים בתוך תהליך של המרת דת".

להב"ה הוא ארגון ישראלי שהוקם על ידי בנצי גופשטיין. מטרת הארגון היא "להציל בנות מעם ישראל שהתפתו לקשור קשר עם גוי". הארגון פועל למניעת התרועעות משותפת של יהודיות וגויים וכן מושיט עזרה מעשית ומשפטית לנשים יהודיות שניתקו קשר עם גויים. הפעילים מעודדים עבודה עברית בנימוק שהעסקתם של ערבים בעסקים בבעלות יהודים תורמת לעליית שיעור ההתבוללות.

תגיות:מיסיונריםירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה