סמארטפונים ואינטרנט

שנו סיסמה במחשב – והחיים שלכם ישתנו

מאוריציו אסטרלה החליט להשתמש בסיסמת הכניסה למחשב כדי לשנות את דרך החשיבה שלו ולשנות הרגלים. הוא הצליח

אא

מאוריציו אסטרלה היה מדוכדך עמוקות. אסטרלה, מעצב גרפי ידוע המתגורר בשנחאי, מצא את עצמו מגיע לעבודה בלי חשק אחרי גירושים מרים במיוחד. יום אחד, כשהגיע למשרד והתיישב בכבדות מול המחשב שלו, הוא גילה שליום המעצבן שלו נוסף מטרד חדש: המחשב דרש ממנו להחליף את סיסמת הכניסה שלו.

היום היה חם והביל, אסטרלה היה מדוכא, אבל העבודה חיכתה לו והמחשב היה נעול עד שיחליט על סיסמה חדשה. לפתע, הבזיק במוחו רעיון: במקום להתייחס להחלפת הסיסמה כאל מטרד, הוא יתייחס אליה כאל אמצעי להתגבר על הגירושין הקשים ולרכוש מחדש שליטה על רגשותיו. הסיסמה החדשה שהוא בחר הייתה: Forgive@h3r, כלומר 'סלח לה'.

אסטרלה הקליד את הסיסמה הזו מספר פעמים מידי יום. אחרי חודש, הוא גילה שהוא באמת כבר לא ממורמר מסיפור הגירושין. הוא סלח לאשתו לשעבר, והרגיש מוכן להמשיך הלאה. הפעולה הפשוטה של הקלדת הסיסמה פעמים כה רבות הפכה אותה לסוג של מנטרה ששינתה את דרך החשיבה שלו.

אסטרלה התלהב מהפטנט שמצא והחליט לנסות שוב את כוחה של הסיסמה. הסיסמה החדשה שבחר היתה: Quit@smoking4ever – להפסיק לעשן לתמיד.

עוד באותו ערב הוא הפסיק לעשן. לתמיד.

מאז, אסטרלה יישם את שיטת הסיסמאות כדי ליצור אינספור שינויים בחייו. הנה כמה דוגמאות:

Save4trip@thailand – לחסוך לטיול לתאילנד

 -Sleep@before12לישון לפני 12 בלילה

Facetime2mom@Sunday – להתקשר לאימא כל יום ראשון.

היום, מאוריציו אסטרלה שש ושמח על כל הזדמנות לבחור סיסמה חדשה – ולכבוש יעד נוסף במסע החיים שלו. והגירושים? לא רק שהוא התאושש מהם לגמרי, אלא שדרך יעדים שקבע לעצמו בסיוע הסיסמאות, הוא פגש אישה אחרת, הציע לה נישואין (אחרי שהסיסמה הזכירה לו לחסוך כסף לטבעת) והוא נשוי באושר ובעושר...של סיסמאות. 

תגיות:רץ ברשתמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה