חדשות בארץ

מפעים: קרא על ארגון "מתנת חיים" והחליט להציל חיים

לפני כשנה, קרא אלישיב הלר על ארגון "מתנת חיים" של הרב ישעיהו הבר. בעקבות הקריאה תרם אלישיב בשבוע שעבר כליה עבור ילד בן 12

אא

עלון אחד והרבה רצון טוב: לפני כשנה קרא אלישיב הלר בעלון "שיחת השבוע" על ארגון "מתנת חיים" של הרב ישעיהו הבר. הכתבה בעלון שבתה את ליבו, וכשהבין עד כמה הדבר פשוט ולא כרוך בסיכון רפואי, החליט לתרום ולהציל חיים.

ארגון "מתנת חיים" תיווך בין התורם למשפחתו של ישראל מלכיאלי בן ה-12, שנזקק להשתלת כליה. אכן, בשבוע שעבר תרם הלר כליה לישראל בן ה-12.

ארגון "מתנת חיים" מעודד אנשים המעוניינים לתרום את כלייתם לשם הצלת חיים, כאשר מדובר בתרומה אלטרואיסטית – התנדבותית בלבד. הארגון מושתת על בסיס התנדבותי ללא כוונות רווח וטובות הנאה. המניע היחיד של כל הנוטלים חלק במלאכה הוא הרצון והנכונות לעזור לזולת ולהציל חיי אדם.

אלישיב הלר אלישיב הלר

בארגון משקיעים מאמצים להגברת המודעות הציבורית לעובדה שעל פי כל המחקרים הרפואיים תרומת כליה אינה מהווה סיכון לתורם, ומתבצעת במינימום סיכונים וחוסר נוחות.

ביושבו על יד מיטתו של בנו, אומר הרב מלכיאלי, אביו של ישראל כי ניתן ללמוד מאלישיב כי "אדם אחד יכול להציל חיים". על בנו סיפר כי על אף גילו הצעיר, הוא מתמודד בבגרות מופלאה והוא "משפיע אמונה בה' על כל מי שנפגש עימו: ילדים מאושפזים, רופאים ואחיות", הרב מלכיאלי מוסיף כי "יש לבטוח בה' והבוטח בה' חסד יסובבנו" ומבקש מהציבור להמשיך ולהתפלל לרפואת ישראל בן גלית מרגלית לרפואה שלמה. 

תגיות:כליה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה