חדשות בעולם

משפחה זכתה ברכב בשווי 90,000 דולר בדרך מפתיעה

מידי שנה מעניק ארגון חסד בארצות הברית רכב למשפחה עם ילדים בעלי מוגבלויות. משפחת הרצפלד מניו-ג'רזי ניצחה בהצבעת הציבור, הפסידה אצל השופטים וזכתה ברכב בדרך מפתיעה

אא

מידי שנה מעניק ארגון חסד בארצות הברית רכב בעלות של 80 אלף דולר, למשפחה עם ילדים בעלי מוגבלויות. על פי כללי הארגון, צוות שופטים יקבע איזו משפחה תזכה ברכב. את ההחלטה מי תהיינה עשר המשפחות שתתייצבנה בפני צוות שופטים, קובע הציבור, שמתבקש להצביע.

בין המשפחות שהתמודדו על הרכב השנה הייתה משפחת הרצפלד – משפחה המתגוררת בניו ג'רזי, המגדלת ארבעה ילדים מוגבלים. בערב חג השבועות הייתה משפחת הרצפלד ביתרון של כ-5000 קולות על משפחה שהתמקמה מאחוריה בתחרות, כאשר עד אז משפחת הרצפלד קיבלה כ-4000 קולות ביום, בעוד המשפחה השניה זכתה בכ-3000 קולות ביום.

אולם, בגלל שבת וחג השבועות – שלושה ימים רצופים בחו"ל – ללא הצבעות של יהודים, היה חשש שמשפחת הרצפלד תאבד את היתרון. משום כך יצאו בני המשפחה ותומכיהם בבקשה שכמה שיותר אנשים יצביעו להם עד החג, ובכך יגדל את הפער ביותר מ-10000 קולות.

ההצבעה עשתה את שלה: ההמונים התגייסו ומשפחת הרצפלד זכתה במקום הראשון, עם 100 אלף קולות – 15 אלף קולות יותר מהמשפחה שזכתה במקום השני.

ביום שלישי שעבר, החליט צוות השופטים לזכות משפחה אחרת ברכב. לאחר יומיים התרחשה תפנית בעלילה: הנגיד שלמה רכניץ מלוס אנג'לס התקשר אל הרב של הקהילה היהודית בעיר טינק שבניו ג'רזי, שם מתגוררת משפחת הרצפלד, והודיע לו כי הוא תורם עבור המשפחה רכב מפואר ומיוחד, בעלות של 90 אלף דולר...

תגיות:רכבנכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה