חדשות בעולם

אוהבים לפוצץ פצפצים? אמרו שלום לתחביב

החברה המייצרת את אריזת הפלסטיק הודיעה כי פיתחה גרסה חדשה וחסכונית יותר. הגולשים הגיבו על כך בצער

אא

פיצוץ פצפצים הולך לחלוף מן העולם: היצרנים החליטו להשיק גרסה משתלמת יותר כלכלית. הגרסה החדשה לא תאפשר פיצוץ בועה עם הפעלת לחץ עליה, אלא האוויר יעבור בעת הלחיצה לבועה אחרת.  

אריזת הפצפצים הומצאה ב-1957 על ידי מייסדי התאגיד  Sealed Air(אוויר אטום). המייסדים, שהתכוונו להמציא סוג חדש של טפט לקיר, הבינו כי המצאתם יכולה לשמש לאריזה. 

הגרסה החדשה תיקרא בשם iBubble ובה תחוברנה בועות האוויר בטורים, כך שהאוויר יידחף מבועה לבועה, זאת לעומת הגרסה הישנה, שבה כל בועה הייתה מופרדת ואפשרה לחיצה נפרדת שהסתיימה בקול פיצוץ.

סוף לתחביב? ניילון הפצפצים (צילום: shutterstock)סוף לתחביב? ניילון הפצפצים (צילום: shutterstock)

כמו כן, הגרסה החדשה תצמצם את החלל פי 50 לעומת המקוםשתפס הפלסטיק המפוצפץ הקודם, משום שהאריזות תשונענה ללא אוויר ותנופחנה רק לאחר הגעתן לחברות הצורכות אותן. מהלך זה עשוי לקרוץ לחברות המעוניינות בשינוע שאינו צורך הרבה מקום.

הודעת החברה התקבלה בבוז ובצער רב ברשתות החברתיות. "הו לא! איך אשמור על שמחת ילדיי?  הפצפצים האיקוניים נעלמים", צייץ גולש. בטוויטר החלו צייצנים לפרסם ציוצים בצירוף ההאשטאג SaveTheBubbleWrap#. "איך הם מעזים להשתיק את אריזת הפצפצים?", כתבה גולשת אחרת. אחרים הפיצו את גרסת הפצפצים לשירו של ג'ון לנון: "All we are saying, is give bubble wrap a chance".

למתאכזבים נמסר מהתאגיד כי עטיפת הפלסטיק המפוצפצת תמשיך להימכר לעת עתה. זאת משום שאף שהגרסה החדשה זולה יותר לשינוע, המשאבה לניפוחה עולה כ-5,500 דולרים.

תגיות:פלסטיקאריזות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה