מעניין

יוצאים לחופש? ארבעה כללים שאסור לשכוח

כדי שתצאו לחופשה בראש שקט, יש מספר דברים שחשוב להקפיד עליהם לפני שעוזבים את הבית

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

כדי שלא תמצאו את עצמכם על המטוס נזכרים שהשארתם את הדוד דולק למשך כל ימי החופשה, שימו לב למספר דברים שיש להקפיד עליהם לפני היציאה. 

1. חשמל – מומלץ לנתק את כל מערכת החשמל ולהשאיר רק את המפסק של המקרר דולק. מבחינה חסכונית ובטיחותית, מסוכן מאוד שמכשיר חשמל ידלק בבית ריק. דוד שמש, למשל, עלול להתפוצץ.

2. מים וגז – כדאי לסגור את הברז הראשי של הגז, ואת השיבר הראשי של המים.

כשחוזרים מהחופשה ופותחים את השיבר, חשוב לעשות זאת לאט, כדי שחלקיקי אבן וחלודה לא ירוצו בתוך הצנרת. אם יש בבית מכשיר סינון מים, כדאי להקפיד לרוקן כ-10 כוסות של המים הקרים והחמים לפני ששותים אותם, מפני שהמים עומדים במשך כמה ימים במכשיר.

 3. זהירות מגנבים – תיבה מלאה בדואר מהווה לגנבים סימן היכר שבני הבית לא נמצאים, לכן כדאי לבקש מאחד השכנים שירוקן את הדואר.

כמו כן, יש לנעול את כל פתחי הבית, כולל מנעול עליון ומרפסות שירות.

נקודה נוספת שיש לזכור היא להימנע מלהפיץ את עובדת היותכם בחופשה במיילים או ברשתות חברתיות, כדי לא ליידע פורצים פוטנציאליים.

4. סיימו את עבודות הבית ורוקנו מקרר – יום לפני היציאה לחופשה הוא לא הזמן להכניס כביסה למכונה. יש לוודא שבגדים לא יישארו רטובים בתוך המכונה, כדי שלא תתמלא בעובש. אין להשאיר אוכל בכיור, במדיח הכלים. יש לרוקן את פחי הזבל. אם יש במקרר אוכל שצפוי להתקלקל בזמן שאתם תחפשו, לא כדאי להשאיר אותו שם.

והעיקר – חופשה נעימה!

תגיות:חופש הגדול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה