מעניין

יצור מוזר שנשטף אל חוף ברוסיה - הצליח לבלבל את המדענים

פגר מדמם ושעיר שנשטף אל האי סחלין ברוסיה, הצליח לבלבל את המדענים: הללו חככו בדעתם האם הוא שייך לסוג מסוים של דולפין, ואם כן - מאין צצה הפרווה שעל 'זנבו'?

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

מוטציה מוזרה בצורת שרידי פגר מדמם, נשטפה ביממה האחרונה אל אחד מחופי רוסיה, והותירה את המדענים המקומיים פעורי פה: מצד אחד הניחו כי מדובר בשרידים של דולפין, אך ה'מקור' המשונה והפרווה המעטרת את זנבו - הצליחו לעורר ספיקות לגבי הנחה זו. 

"אני מאמין שמדובר בשרידי דולפין גדול כלשהו", אמר ניקולאי קים, סגן ראש מחלקת מכון המחקר של הדיג באי סחלין, "אני יכול לומר בוודאות שמדובר בדולפין, אבל הפרווה שלו היא בהחלט יוצאת דופן. לדולפינים הרי אין פרווה. לפי אפיוני העור שלו, מדובר בזן נדיר ואני בספק אם הוא חי במים שלנו - קרוב לודאי שהוא נסחף להנה עם זרם מים חמים. לעתים אנחנו מקבלים מינים שונים של דגים, טרופיים וסאבטרופיים, וכשהם מתקררים באקלים שלנו - הם פשוט נשארים במים ומתים כאן".  

אזרח סקרן חוקר את גופת הדולפיןאזרח סקרן חוקר את גופת הדולפין

אזרחים שנחשפו למראה ה'דולפין' המוזר, טענו כי מדובר במראה מבחיל ומעורר סקרנות במיוחד. אחדים מהם אפילו טענו שמדובר ב'מפלצת'. אולם מומחים מסוימים, מיהרו לסתור את הטענות והסבירו כי דולפינים מסוימים אכן נולדים עם זקיקי שיער בקצה זנבם, דבר שעוזר להישרדות שלהם ומגן עליהם מפני אורגניזמים שמעכרים את הגוף, אולם רוב הדולפינים משילים את זקיקי השיער הללו באופן טבעי, זמן קצר לאחר הלידה. דעה נוספת שהושמעה היא שמדובר באצות שונות שדבקו בגופו של הדולפין ומשוות לו את המראה ה'פרוותי' הזה. 

הזנב השעיר שהצליח לבלבל את המדעניםהזנב השעיר שהצליח לבלבל את המדענים

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה