חדשות כלכלה

הפרויקט השאפתני - מגדל המגורים הגבוה ביותר בתל אביב

במקבלי להעלאת מס הרכישה, מדווחת גינדי השקעות על מכירה של כ-70% מכלל יחידות הדיור בפרויקט Love Tel Aviv בהיקף של 1.5 מיליארד שקל

אא

ביום שבו נכנס לתוקפו העלאת מס הרכישה - מהלך שהוביל שר האוצר, משה כחלון, במטרה להילחם בציבור המשקיעים, מדווחת חברת גינדי השקעות על מכירה של כ-70% מכלל יחידות הדיור בפרויקט Love Tel Aviv החדש בעיר. בהיקף של 1.5 מיליארד שקל.

שני המגדלים, שייבנו בצורת תלתן ויתנשאו לגובה של 48 קומות כל אחד, ממוקמים על שטח של כ- 10 דונם, במגרש שעליו יוקמו בסופו של דבר ארבעה מגדלי מגורים בין הרחובות החשמונאים וקרליבך.

הדמיית אחת הדירות ב-Love Tel Avivהדמיית אחת הדירות ב-Love Tel Aviv

עד היום נמכרו 270 דירות במגדל אחד ו-210 דירות במגדל השני. סך הכל יהיו בפרויקט 770 דירות. בחברה מציינים כי המגדלים החדשים הם מגדלי המגורים הגבוהים ביותר בעיר ואומרים כי כ-15% מכלל הרוכשים בפרויקט הם תושבי חוץ, שרוכשים את הדירות לשקעה.

להערכת החברה, האכלוס של המגדל הראשון צפוי תוך כחמש שנים, ב-2020 והשני בין חצי שנה לשנה לאחר מכן.

הסכומים הזויים: על פי פרסומי החברה, דירות 4 חדרים בפרויקט יימכרו בסכום של כ-5.5-3.5 מיליון שקל, דירות 5 חדרים יימכרו ב- 7.5-4.5 מיליון שקל ודירות 6 חדרים יימכרו ב- 7-10 מיליון שקל. בחברה ציינו כי המחירים בדירות נעים בממוצע סביב 40,000 שקל למ"ר.

המגדלים החדשים מצטרפים למתחם הראשון יותר, בו נבנים 11 בניינים. גינדי עתידה להקים במתחם בית ספר יסודי שייפתח ב-2017, לצד עשרה גני ילדים ומרכז קאנטרי קלאב עבור תושבי האזור. 

תגיות:דיורנדל"ן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה