חדשות בארץ

האופוזיציה מתפרקת: זהבה גלאון הודיעה כי לא תשתף פעולה עם המחנ"צ

יו"ר מרצ ח"כ זהבה גלאון תקפה את סיעות המחנה הציוני והודיעה כי מרצ מפסיקה לשתף פעולה עם המחנה הציוני במסגרת האופוזיציה

אא

המהומה במליאת הכנסת: יו"ר מרצ ח"כ זהבה גלאון תקפה את סיעות המחנה הציוני מכיוון שחבריה לא הצביעו יחד עם מרצ בחוק האזרחות והכניסה לישראל, והודיעה כי מרצ מפסיקה לשתף פעולה עם המחנה הציוני במסגרת האופוזיציה. "עם כזאת אופוזיציה", תקפה גלאון, |נתניהו יכול להיות רגוע ששלטונו מבוצר לעוד שנים רבות".

יו"ר סיעת המחנה הציוני, ח"כ איתן כבל הגיב לדברים: "אני לא מקבל ציונים מהקואליציה ולא מהאופוזיציה. השיימניג שזהבה גלאון עשתה לנו כאן הוא לא במקומו. לא השתתפנו בהצבעה וזה דבר לגיטימי. יש ביננו שותפות באופוזיציה ויש דברים שאנחנו מסכימים ויש דברים שלא".

ח"כ זהבה גלאון (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)ח"כ זהבה גלאון (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)

כזכור, סגן שר הפנים ירון מזוז אמר היום במליאה כי "אנחנו עושים לכם בכלל טובה שאתם יושבים פה, טרוריסטים לא ישבו פה. אתם במדינה דמוקרטית, תכבדו את המדינה. לכל מי שפועל נגד מדינת ישראל דרך טרור, אין זכות להיות פה. לא ייתכן שמתוך הבית הזה יצאו אנשים וישתתפו במשטי טרור נגד מדינת ישראל".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לדברים ואמר: "לכל אזרחי ישראל יהודים ולא יהודים, הזכות לבחור ולהיבחר. אבל לכל אזרח גם החובה לציית לחוקי המדינה. לאף אחד אין הזכות להאשים את חיילי צה"ל שמגנים עלינו כעל פושעי מלחמה".

ההצעה של ח"כ גלאון נדחתה ברוב של 54 מתנגדים, 17 תומכים, ושני נמנעים. חלק גדול מחברי האופוזיציה לא נכחו במליאה בזמן ההצבעה, חלקם כולל  יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג בחרו שלא להשתתף בהצבעה למרות שנכחו במליאה. 

תגיות:אופוזיציהכנסתזהבה גלאון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה