חדשות בארץ

תרם מנת דם בפעם ה-300

משה גלרנטר תרם היום מנת דם בפעם ה-300 שלו, לכבוד את יום הולדתו ה-70

אא

משה גלרנטר, תורם דם קבוע וחבר בארגון תורמי הדם, הגיע הבוקר (ד) לשירותי הדם של מד"א בתל השומר על מנת לתרום את מנת הדם ה-300 שלו וזאת לכבוד את יום הולדתו ה-70. לפני כעשור ציין גלרנטר את תרומת הדם ה-200 שלו לארגון.

במהלך השנים, גייס גלרנטר גם את שאר בני משפחתו למטרה החשובה של תרומות הדם וסך התרומות של משה ומשפחתו הגיעו ל-481 מנות ומרכיבי דם.

הבוקר העניקו מנהלת שירותי הדם של מד"א פרופ' אילת שנער ויו"ר ארגון תורמי הדם יונה קירשנבאום צלחת הוקרה מיוחדת למשה על תרומתו העצומה לארגון.

משה הודה בהתרגשות לאשתו שעומדת מאחורי רוח ההתנדבות במשפחה וסיפר שהחל משנת 88, זה 27 שנים שהוא מגיע באופן תדיר לתרום דם בשירותי מד"א, ובנוסף עוסק בגיוס תורמי מנות דם ומרכיבי דם.

(צילום: דוברות מד"א)(צילום: דוברות מד"א)

מנהלת שירותי הדם במד"א, פרופ' אילת שנער אמרה כי "משה הוא דוגמה לנתינה טהורה להצלת חייהם של אנשים רבים שזקוקים לטיפול במנות דם ובלעדיהם לא יחיו. הדבר המיוחד ביותר הוא שביום הולדתו הוא לא מקבל מתנות אלא בא ונותן מתנה – תורם מנת דם בפעם ה-300. כל זאת בנוסף להתנדבותו בארגון תורמי הדם והתנדבותו להסברה ולחינוך הנוער בבתי הספר על חשיבות תרומות הדם. זה מדהים בעיני ונוגע ללב".

מנכ"ל מד"א אלי בין מסר כי: "כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו. משה זכה להציל עולמות רבים ואני מקווה שעוד רבים ילכו בדרכו. לתרומות הדם חשיבות מכרעת במשימת הצלת החיים וככל שיותר אנשים יבואו ויתרמו דם כך נוכל להציל יותר חיים במדינת ישראל. בשם ארגון מגן דוד אדום אני מודה למשה על תרומתו הגדולה להצלת חייהם של רבים במדינת ישראל".

תגיות:תרומתדם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה