סמארטפונים ואינטרנט

טכנולוגית תלת ממד תאפשר להפעיל את המחשב באמצעות מחוות גוף

מחשבים המצוידים במצלמות התלת ממד החדשות של אינטל מתחילים להימכר בארץ ברשת באג

אא

מחשבים עם טכנולוגיית ה-RealSense של אינטל מתחילים להימכר בארץ. מדובר בטכנולוגיית תלת-ממד אשר פותחה במעבדות הפיתוח של החברה בחיפה. זהו פיתוח של קבוצת המחשוב התפיסתי של אינטל, והוא בא לידי ביטוי במצלמות מיוחדות שמשולבות במחשבים.

טכנולוגיית ה- RealSense מאפשרת למשתמשים, בין השאר, לתקשר באופן אינטראקטיבי עם מחשבים ולבצע פעולות שונות באמצעות מחוות גוף או פקודות קוליות. היא מוטעמת במחשבים ניידים ומחשבי 'הכל כלול' (All in One) ובהמשך תשולב גם בטאבלטים. המצלמות מציעות שימושים כמו אבטחה באמצעות זיהוי פנים, עיבוד תמונות מתקדם ויצירת סרטונים וסריקה תלת-ממדיית של אובייקטים.

 

המשתמשים במחשבים עם טכנולוגיית RealSense יוכלו לשחק במשחקים ולהפעיל את המחשב באמצעות מחוות גוף, למדוד עצמים בלחיצת כפתור, לייצר אווטרים מושלמים ועוד. כך למשל בשעת אפייה אפשר להפעיל את המחשב באמצעות פקודות קול ומחוות גם כשהידיים מלוכלכות.

מחשבים עם טכנולוגיית RealSense יימכרו ברשת באג החל מהחודש. בחנויות בתל אביב, חיפה וירושלים הוקמו עמדות התנסות בהן נציגים של אינטל, כולל מהקבוצה שפיתחה את ה RealSense- ילוו את הקונים וידריכו על השימושים המגוונים בטכנולוגיה החדשה.

תגיות:טכנולוגיהמחשב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה