מעניין

מי רוצה חיבוק מרובוט?

הרובוט פפר מפענח את רגשות הבעלים ומציע מילות עידוד, אמפטיה וחיבוקים. עם רובוטים כאלה, מי צריך חברים?

אא

ביום שישי האחרון, החברה היפנית סופטבנק החלה לשווק את הרובוט החדש שלה, פפר, במחיר של 1,600 דולר ליחידה. פפר הוא רובוט יוצא דופן. הוא לא שוטף את הרצפה או שואב אבק: הוא מוגדר כ'רובוט רגשי' המתקשר עם בני אדם מילולית ופיזית.

"פפר הוא הרבה יותר מרובוט – הוא חבר שמסוגל לתקשר איתך דרך הממשק הרגיש ביותר שאנחנו מכירים: קול, מגע ורגשות", כותבים מפתחי הרובוט. "אם אתה פורץ בצחוק, פפר יידע שאתה במצב רוח טוב. אם אתה מקדיר פנים, הוא יבין שמשהו מציק לך".

פפר יכול גם לשקף רגשות ולשדר רגשות משלו – למשל, הוא מפגין בדידות אם אתה לא מתייחס אליו.

פפר מחבק ילדהפפר מחבק ילדה

הרובוט הוא בגובה של כ-120 סנטימטר, ויש לו חיי סוללה של 14 שעות. כל התוכנה שלו היא בקוד פתוח וניתן להוריד לא פחות מ-200 אפליקציות עבור הרובוט הרגשן. אפשר, בין השאר, ללמד אותו לצלם, להבין שפות שונות, ולסייע בביצוע משימות בבית. אולם המטרה העיקרית שלו היא אינטראקציה עם בני אדם, כפי שמצהירים המפתחים: "אנחנו רוצים ליצור רובוטים למען רווחת המין האנושי – רובוטים נחמדים שיחיו עם בני אדם בתור מין מלאכותי חדש".

בקיצור, תשכחו מהכלב שמשיר שיערות על כל הריהוט, או מהחתול שמפנה לכם עורף. תשכחו מחברת בני אדם אוהדת – למי יש זמן לזה, בעידן העסוק שלנו? הפתרון לבדידות האנושית מצוי ללא ספק בטכנולוגיה מתקדמת: שלמו 1,600 דולרים, ולעולם לא תהיו עוד בודדים!

אם השתכנעתם והחלטתם לקנות פפר אחד לעצמכם, עם זאת – תיאלצו לחכות. כל 1000 הרובוטים שהוצאו למכירה ביום שישי נמכרו תוך פחות מדקה, כך מדווחת 'סופטבנק'. רק בחודש הבא יפורסמו מועדי המכירה הבאים.

תגיות:רובוט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה