ונשמרתם

אפליקציה מצילת חיים תמנע שימוש במכשיר הסלולארי בעת נהיגה

תלמידי כיתה י' בתיכון "קרית חיים" פיתחו אפליקציה מצילת חיים. התלמידים הגיעו למקום הראשון בתחרות הגמר האזורית של תכנית "עושים עסקים"

אא

תלמידי כיתה י' בתיכון קריית חיים זכו במקום הראשון בתחרות הגמר האזורית של התכנית "עושים עסקים". התלמידים פיתחו אפליקציה בשם XMS המונעת שימוש במכשיר הסלולארי כאשר המערכת מזהה כי הרכב נמצא בתנועה.

תחרות הגמר האזורית נערכה במסגרת תכנית "עושים עסקים". תכנית הדגל של ארגון "יזמים צעירים", מיסודו של בנק לאומי, הפועלת ביותר ממאה מדינות בעולם, ונתמכת על ידי המחלקה לחינוך חברתי ערכי בעיריית חיפה ומשרד החינוך.

תכנית "עושים עסקים" מביאה את עולם העסקים אל עולמם של בני הנוער בחטיבות הביניים ובתיכוניים, ומאפשרת להם להתנסות בתכנים עסקיים הנחשבים ל"מגרש של הגדולים". במסגרת התכנית מתנסים התלמידים בהקמת והפעלת מיזם עסקי משלהם, כולל הקמת חברה, פיתוח, ייצור ושיווק מוצר, על כל המשתמע. את הנבחרות שהתגבשו בבתי הספר מלווים סטודנטים ואנשי עסקים המעניקים לתלמידים הנחייה עסקית לאורך השנה כולה, במפגשים קבועים אחת לשבוע ובפעילויות מיוחדות.

ראש עיריית חפיה יונה יהב מסר כי "לאפליקציה אותה פיתחו התלמידים קיימת משמעות מצילת חיים. תהליך העבודה במסגרת התכנית דורש מהתלמידים לימוד והתנסות בכלים חשובים, עסקיים וטכנולוגיים, אשר ללא ספק יהיו משמעותיים עבורם גם בעתיד- תהליכי קבלת החלטות, לקיחת אחריות, עיסוק בסוגיות של יזמות, אתיקה, יצירתיות, בגרות ומנהיגות. תלמידי תיכון קריית חיים הציגו מוצר עסקי המשלב חשיבה חברתית ערכית ואני גאה בהם על כך".

תגיות:ונשמרתםאפליקציהנהיגה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה