חדשות בארץ

הורים בירושלים: לא רוצים פעילות עם ערבים

הורים בשכונת 'פסגת זאב' בירושלים נגד מועדון הנוער: פעילויות משותפות עם ערבים, במהלכן שותים אלכוהול. יו"ר המינהל הקהילתי: מדובר בניסיון הכפשה

אא

הורים בפסגת זאב טוענים כי הם חוששים לאפשר לילדיהם להשתתף בפעילויות קהילתיות בשכונה, בשל השימוש שעושים נערים ערבים במועדון הנוער 'בלופ' אותו מפעיל המינהל הקהילתי.

על פי הפרסום הבוקר (ה) בידיעות אחרונות, ההורים טוענים כי במקום מתקיימים ערבי פעילות ללא השגחת מבוגר ובמהלכם קיימת תופעה של צריכת אלכוהול ועישון. "הקבוצות הן מעורבות, ומשתתפים בהן גם נערים ערבים", טענה אחת האימהות, "אני רואה מה הולך שם - הם יושבים ביחד ומעשנים ואלוקים יודע לאן זה יכול להתפתח".

מהמינהל הקיהלתי נמסר בתגובה כי "אין שחר לטענות כי במועדון 'הבלופ' המופעל באחריות המינהל הקהילתי מתקיימות פעילויות ללא הפרדה, המהוות סיכון לילדי השכונה. הפעילות במועדון הנה מהבולטות והחשובות בקרב בני הנוער שלנו, תוך הקפדה רבה על תוכן, השגחה ופיקוח מחמירים על כל המתרחש במקום".

עוד נמסר מהמינהל הקהילתי כי "כל ניסיון להכפיש פעילות מבורכת זו, הנו פרי יצירתם של גורמים אינטרסנטיים שוליים בשכונה שמוציאים את דיבתנו רעה רק משיקולים צרים של מאבקי כוח ושליטה. הפעילות במועדון מושכת אליה בני נוער רבים שהפכו את ה'בלופ' לבית השני שלהם".

פסגת זאב פסגת זאב

תגיות:ערביםאלכוהולמועדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה