חדשות בארץ

הזוי: שלח כמה הודעות בוואטסאפ וחוייב ב-16 אלף ש''ח

נוסע שטס לארצות הברית בימים האחרונים גילה לתדהמתו כי שליחת מספר הודעות באמצעות אפליקציית ווטסאפ עשויה להעלות לו כ-16 אלף שקלים

אא

טיסה לחו"ל הפכה עם השנים להיות עסק זול יותר, אבל לפעמים לא: נוסע שטס בימים האחרונים לארצות הברית גילה כי עלות שליחת מספר הודעות בודדות באמצעות אפליקציית ווטסאפ עלולה לעיתים לעלות יותר ממחיר החופשה כולה.

דוד טס השבוע לארצות הברית. לדבריו, עם נחיתתו שיגר מספר הודעות באפליקציית ווטסאפ וכיבה את המכשיר. לאחר מספר שעות הוא פתח את המכשיר הנייד וגילה הודעה מרשת פלאפון לפיו הוא חרג משמעותית מחבילת הגלישה. הוא התקשר לחברת פלאפון בישראל ונדהם לגלות כי ברשת פלאפון מחשבים את עלות שליחת הודעות הווטסאפ הבודדות שלו בסכום של 16 אלף שקלים.

הלקוח הנדהם התווכח עם נציגי השירות. הוא הועבר בהמשך לשיחה עם מנהל שירות, ופלאפון הציעה לו לוותר לו על החוב הגדול ולחייבו ב-400 שקלים, אולם גם סכום זה נשמע ללקוח בלתי הגיוני. "לא ייתכן ששליחה של כמה הודעות ווטסאפ במשך דקות שוות ל-16 אלף שקל, ואפילו לא 400 שקל" הוא אומר.

אולם בחברת פלאפון מתעקשים שהלקוח יחויב לשלם 400 ש"ח ובמידה שלא יסכים להצעה זו, הרי שהם יחזרו להצעתם הראשונית על סך 16 אלף ₪. מחברת פלאפון נמסר כי "הלקוח נסע לחו"ל בלי לעדכן חבילת גלישה ושיחות ולכן חויב עבורם בתעריף הנקבע על ידי המדינה בה שהה. כמחווה, הצענו ללקוח לחייבו על פי תעריף שירות חיסכון של פלאפון המוזיל משמעותית את עלויות השיחה והגלישה בחו"ל אולם הוא סירב. הצעתנו עדיין בתוקף והוא מוזמן ליצור עמנו קשר בכל עת".

תגיות:טיסהארצות הבריתאפליקציהוואצאפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה