חדשות בארץ

הסלאפים: "נמשיך לתקוף את היהודים"

הקבוצה הסלאפית "גדודי השיח עמר חדיד" נטלה את האחריות על הירי אתמול לעבר ישראל. הבוקר איים הארגון שוב בפעולות "נגד היהודים" תוך 12 שעות

אא

אתמול נחתו 2 רקטות בשטח ישראל. במהלך הלילה אותרה אחת הרקטות בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב. כתגובה תקף צה"ל הלילה שלוש מטרות טרור ברצועת עזה.

בתקיפות חיל האוויר הלילה ברצועה הופגזו מתקנים של חמאס והג'יהאד האסלאמי, ללא נפגעים בנפש. עדי ראיה פלסטינים מסרו כי המטרות שהופצצו על ידי צה"ל הן: מתקן של גדודי עז א-דין אל קסאם - הזרוע הצבאית של חמאס הממוקם בצפון הרצועה, וכן בניין ששייך לזרוע הצבאית של ארגון הטרור במערב העיר עזה. תקיפה נוספת בוצעה בחאן יונס שבדרום הרצועה.

ראש מועצת שדות נגב בזירת נפילת הרקטה, הלילה (צילום: הערוץ הראשון)ראש מועצת שדות נגב בזירת נפילת הרקטה, הלילה (צילום: הערוץ הראשון)

הקבוצה הסלאפית "גדודי השיח עמר חדיד" נטלה את האחריות על הירי אתמול: "הירי היה נקמה על מותו של אחד מאנשי ארגון דאעש בעזה, במהלך מתקפה של אנשי חמאס. נמשיך בדרך הג'יהאד נגד היהודים. אף אחד לא יעצור אותנו מלמלא את חובתנו ולתקוף את היהודים".

הארגון נטל את האחריות לירי הגראד בשבוע שעבר לכיוון אשדוד והציב אולטימטום לחמאס. בתום האולטימטום שוגרו שתי רקטות לעבר ישראל. בהודעה שפרסם הבוקר איים הארגון שוב בפעולות "נגד היהודים" תוך 12 שעות.

גורם בטחוני אמר בעקבות הירי כי "הסיבה לירי היא נקמה סלאפית בחמאס. עם זאת, מבחינתנו חמאס אחראי למתרחש ברצועה ומהרצועה". שר הביטחון משה יעלון אמר כי הוא לא מציע לבחון את סבלנותה של ישראל כלפי הטרור הזה ולא יסכים למציאות של טפטופי ירי. "הלילה הגיב צה"ל בתקיפות על הירי, ואם יידרש לכך יכה בעוצמה רבה יותר. אנו פועלים בנחישות, באחריות ובשיקול דעת כדי להבטיח את ביטחונם של תושבי הדרום ואזרחי ישראל", אמר שר הביטחון.

תגיות:עזהרקטות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה