חדשות בעולם

תינוק הנס: נולד עם 12 אצבעות ידיים ורגליים

הרופאים לא האמינו למראה עיניהם: התינוק המקסים נולד עם אצבע נוספת בשתי ידיו ושתי רגליו. האם: "ההיריון שלי היה רגיל לחלוטין"

אא

ארה"ב: "תינוק הנס", זה השם שהוענק לבנה של רייצ'ל הנדרי - ג'ייקוב דאפי, על ידי רופאי המחלקה שיילדו אותה בנובמבר שעבר. מלבד המום הנדיר שעמו נולד - 12 אצבעות בגפיו העליונות ו-12 בגפיו התחתונות, ג'ייקוב אף סובל מבעיה חמורה של הפרעות ראייה - אולם למרבה הפלא, מדובר בבעיות שאף לא אחת מהן התגלתה במהלך ההיריון. "היה לי היריון רגיל למדי", אומרת אמו של ג'ייקוב, ר'ייצל. "אני לא מבינה איך הרופאים לא 'עלו' על הבעיות האלה, בשלב מוקדם יותר".

"תינוק הנס" - נולד עם 12 אצבעות סך הכל, בידיו וברגליו"תינוק הנס" - נולד עם 12 אצבעות סך הכל, בידיו וברגליו

למעשה, רק כשהגיח אל אוויר העולם הבינו ההורים שמשהו באצבעותיו איננו כשורה. בתחילה היו בטוחים שהאצבע הקטנה היא תוצאה של אצבע שבורה, משהבינו במה מדובר - התבדחו על כך שאולי הוא יהיה פסנתרן דגול, אבל סוף סוף - כשהלכה התמונה והתבהרה, הבינו שלמצבו של בנם יש לא מעט השלכות קריטיות: חור בלב, בעיות בהתפתחות גלגלי העין ועוד. 

ג'ייקוב הינדרי. הרופאים מאמינים שיוכלו לעזור גם בבעיית הראייה שלוג'ייקוב הינדרי. הרופאים מאמינים שיוכלו לעזור גם בבעיית הראייה שלו

אצבע אחת ברגלו של ג'ייקוב, ממש מקשה על ההליכה וכל יום בעבורו הוא אתגר לא פשוט. זו גם הסיבה שהוריו פרסמו את הסיפור, דרכו הם מקווים לגייס את מכסת התרומות הנדרשת לצורך הניתוחים המסובכים. "אנחנו רוצים שהוא יגדל כילד רגיל, ומאמינים שזה אפשרי - למרות הקשיים", אמרו. 

ג'ייקוב עם אמו - רייצ'ל הנדריג'ייקוב עם אמו - רייצ'ל הנדרי

תגיות:מענייןנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה