חדשות בארץ
דרום לבנון: חוסלו 6 מחבלים שהיוו איום על כוחותינו
לוחמי גולני, הפועלים בזוטר א-שרקייה בדרום לבנון, זיהו חמישה מחבלים. במקביל, לוחמי חטיבת הקומנדו, הפועלים ברכס עלי טאהר, זיהו מחבל נוסף. בשיתוף חיל האוויר המחבלים חוסלו להסרת האיום
- שלומי דיאזלמעקב
- י' תמוז התשפ"ו||
(צילום: נתי שוחט, פלאש90)(צילום: דובר צה"ל)
דובר צה"ל עדכן הערב (חמישי) כי מוקדם יותר היום חוסלו שישה מחבלי חיזבאללה בשני מוקדים בדרום לבנון. המחבלים היוו איום על הכוחות הפועלים בשטח.
תחילה, כוחות צוות הקרב החטיבתי גולני, הפועלים בזוטר א-שרקייה, זיהו חמישה מחבלי חיזבאללה שהיוו איום על כוחותינו הפועלים בתוך המרחב הביטחוני. באירוע נוסף, כוחות צוות הקרב של חטיבת הקומנדו, הפועלים ברכס עלי טאהר, זיהו מחבל חמוש שהיווה איום על כוחותינו.
מיד לאחר הזיהוי, חיל האוויר תקף והכוחות בשטח ירו לעבר המחבלים וחיסלו אותם להסרת האיום. בצה"ל ציינו כי "כוחות פועלים במרחב רכס עלי טאהר ולא מאפשרים למחבלי הארגון לצאת מהתשתיות התת-קרקעיות או לנוע במרחב הרכס. צה"ל לא יאפשר לארגון הטרור חיזבאללה לפגוע באזרחי מדינת ישראל ובכוחותיו וימשיך לפעול להסרת איומים מיידיים".
עקבו אחרינו ב-News
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



