חדשות בעולם
דיווח באיראן: מפקד קבוצת הסייבר האיראנית "חנדלה" חוסל בסיכול ממוקד
מפקד קבוצת ההאקרים האיראנית "חנדלה", יחיא חוסייני פנג'כי, נהרג בסיכול ממוקד במהלך המלחמה באיראן. לראשונה, ערוץ המזוהה עם מודיעין משמרות המהפכה אישר כי פנג'כי עמד בראש הקבוצה
- יובל אביבלמעקב
- י' תמוז התשפ"ו||
(קרדיט: shutterstock) ערוץ טלגרם המזוהה עם ארגון המודיעין של משמרות המהפכה אישר אתמול (רביעי) כי יחיא חוסייני פנג'כי, מפקד קבוצת ההאקרים האיראנית "חנדלה", חוסל בסיכול ממוקד על יי ישראל במהלך המלחמה באיראן.
קבוצת "חנדלה" פעלה בשנה האחרונה בעיקר נגד ישראלים ומוסדות ישראליים. הקבוצה התמחתה בחדירה למכשירי טלפון של אישי ציבור ובכירים בדרגים הגבוהים ביותר, תוך פרסום מידע רגיש שנשאב מהם. בין מי שנפרצו לטלפוניהם: ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, הרמטכ"ל רב-אלוף, הרצי הלוי, ומזכיר הממשלה צחי ברוורמן, לצד דמויות ביטחוניות נוספות.
פנג'כי לא היה רק מפקד סייבר. על פי הדיווחים, הוא עמד בראש משרד המודיעין האיראני שתפקידו לחסל פעילים אנטי-איראנים ולתכנן פעולות נגד ישראלים. במסגרת תפקידו הקים פנג'כי את "מטה שהיד סולימאני", שנקרא על שם קאסם סולימאני שחוסל על ידי ארה״ב ב-2020. המטה פועל בשיתוף כל גופי המודיעין האיראניים ובסיוע כוחות משמרות המהפכה ברחבי העולם, ומטרתו לנקום את חיסול מפקד כוח קודס לשעבר.
פנג'כי היה מבוקש גם על ידי ה-FBI בשל קשריו עם משמרות המהפכה ועיסוקו בקידום טרור סייבר. משרד המודיעין האיראני, שבו פעל, נחשב לגוף מאורגן ומובנה יותר ממשמרות המהפכה בכל הנוגע לביצוע פעולות מחוץ לגבולות איראן.
עקבו אחרינו ב-News
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



