חדשות בארץ
רצועת עזה: צה"ל תקף ארבע עמדות שיגור רקטות שהוקמו בזמן הפסקת האש
צה"ל השמיד הלילה ארבע עמדות שיגור רקטות ברחבי רצועת עזה. על פי דובר צה״ל, העמדות הוקמו על ידי חמאס לאחר כניסת הפסקת האש לתוקפה
- יובל אביבלמעקב
- ט' תמוז התשפ"ו||
(צילום: דובר צה״ל)(צילום: דובר צה״ל)
דובר צה"ל הודיע היום (רביעי) כי במהלך הלילה תקף והשמיד ארבע עמדות שיגור במספר מרחבים ברצועת עזה. עמדות השיגור שהושמדו, כך על פי צה״ל, הוקמו על ידי ארגוני הטרור ברצועה בתקופה האחרונה, לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף.
בצה״ל הוסיפו כי עמדות השיגור היו מוכנות לשיגור לעבר כוחות צה"ל ואזרחי מדינת ישראל והיוו איום מיידי. מדובר צה״ל נמסר כי כוחות צה"ל בפיקוד הדרום פרוסים במרחב בהתאם להסכם וימשיכו לפעול להסרת כל איום מיידי.
עקבו אחרינו ב-News
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



