חדשות בארץ
הכנסת צפויה לאשר את ביטול "חוק החניונים"
שבעה חודשים לאחר שנכנס לתוקפו הכנסת צפויה לאשר הצעת חוק לביטול "חוק החניונים". המשמעות היא חזרה לתשלום מחיר עבור שעה ראשונה ותוספות כל רבע שעה נוספת
- שלומי דיאזלמעקב
- ח' תמוז התשפ"ו||
(צילום אילוסטרציה: מנדי הכטמן, פלאש90)ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ דוד ביטן, אישרה היום (שלישי) לקריאה שנייה ושלישית את הנוסח שיבטל את "חוק החניונים", שבעה חדושים לאחר שנכנס לתוקף. המשמעות: החניונים יחזרו לגבות תשלום כפי שהיה בעבר: עבור שעה ראשונה שלמה ולאחר מכן לפי יחידות של רבע שעה.
הסעיף ייכנס לתוקף ארבעה חודשים לאחר פרסום החוק ברשומות, על-מנת לאפשר לבעלי החניונים זמן היערכות.
כזכור, "חוק החניונים" נועד להקל את התשלום על נהגים שנכנסו לחניה לתקופה קצרה וחויבו על שעה שלמה. לפי המנגנון הקודם, מי שחנה במהלך השעה הראשונה חויב בגין שעה ראשונה, ומי שחנה למשך יותר משעה יותר חויב בשעה השנייה על כל רבע שעה.
"חוק החניונים" קבע שבעלי החניונים הפרטיים יחויבו לגבות מחיר לפי דקה ולהטיב עם אותם הנהגים שחונים במשך פחות משעה. עם זאת, החוק פגע בנהגים. בעלי החניונים העלו את המחירים ומי שחנה למשך שעתיים ויותר, שילם יותר כסף מאשר קודם.
עקבו אחרינו ב-News
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



