חדשות בארץ
דרעי וגפני לנתניהו: "קידום חוקים או שנפזר את הכנסת בשבוע הבא"
יו"ר ש"ס אריה דרעי ויו"ר דגל התורה משה גפני נפגשו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. דרשו ממנו לקדם מיידית את חוק יסוד לימוד תורה ואת החוק לעצירת מעצרי לומדי התורה. אחרת - יתמכו בפיזור הכנסת בשבוע הבא
- שלומי דיאזלמעקב
- ח' תמוז התשפ"ו||
דרעי וגפני (צילום: יונתן סינדל, פלאש90)יו"ר ש"ס אריה דרעי ויו"ר דגל התורה משה גפני נפגשו אחר הצהריים (שלישי) לשיחה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. לאחר הפגישה הודיעו השניים כי דרשו מראש הממשלה לקדם באופן מיידי את חוק יסוד לימוד תורה ואת החוק לעצירת מעצרי לומדי התורה. השניים הבהירו כי ללא צעדים מעשיים לקידום החוקים, יתמכו בפיזור הכנסת בשבוע הבא.
בהודעתם המשותפת ציינו דרעי וגפני כי הדרישה לקדם את החוקים היא חד-משמעית. בהודעה נמסר עוד כי נתניהו הבהיר בפגישה שהוא מחויב לאישור החוקים ויפעל לקידומם המהיר.
בש״ס ובדגל התורה הבהירו: "אין שום ‘דיל’ עם ראש הממשלה נתניהו. הדרישה שלנו לקידום חוק יסוד לימוד תורה והחוק למניעת מעצרי לומדי תורה עומדת בפני עצמה, אינה מותנית בשום דבר ולא ויתרנו על שום דרישה. ככל שניווכח שהחוקים הללו מקודמים באופן מעשי, נוכל לשוב ולהצביע על חקיקה קואליציונית, בהתאם להוראת גדולי ישראל".
בחדשות 14 דווח כי לכנסת נותרו כ-16 ימי חקיקה בלבד במושב הנוכחי, והיכולת להשלים את הליכי החקיקה של החוקים המורכבים בזמן שנותר מוגבלת. בהתאם לכך, דרעי וגפני אינם דורשים בשלב זה את השלמת החקיקה עצמה, אלא צעדים מעשיים שיצביעו על תחילת קידומה והתקדמותה בוועדות הכנסת.
עקבו אחרינו ב-News
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



