חדשות בארץ
בפעם השנייה היום: כוחות צה"ל ירו לעבר מחבלי חיזבאללה בדרום לבנון
ברכס עלי א-טאהר, במרחב הביטחוני בדרום לבנון, כוחות צה"ל תקפו ארבעה מחבלי חיזבאללה שהיוו איום. בשעות הבוקר הותקפה חוליית מחבלים נוספת באותו מרחב
- שלומי דיאזלמעקב
- ח' תמוז התשפ"ו||
פעילות בדרום לבנון (צילום: דובר צה"ל)דובר צה"ל עדכן לפנות ערב (שלישי) כי כוחות צה"ל ירו לעבר מחבלי חיזבאללה שפעלו בכסות אזרחית ברכס עלי א-טאהר, דרום לבנון.
על פי צה"ל, ארבעה מחבלים זוהו במרחב הביטחוני, רכובים על דחפור ואופנוע. המחבלים התקרבו לכוחות באופן שהיווה איום מיידי. לאחר הזיהוי, הכוחות ביצעו ירי להרחקה. לאחר שהמחבלים המשיכו להתקרב ולא נענו לקריאות הכוחות, בוצע ירי נוסף במטרה להסיר את האיום. זוהתה פגיעה.
בצה"ל הדגישו כי "ארגון הטרור פועל מתוך כסות אזרחית במטרה להסתיר את פעילות הטרור שלו. אירוע זה מהווה דוגמה נוספת לשימוש הציני שעושה הארגון באזרחי לבנון ובתשתיות אזרחיות כמגן לפעילותו. צה"ל לא יאפשר לחיזבאללה לפגוע באזרחי מדינת ישראל ובכוחות צה"ל וימשיך לפעול להסרת איומים מיידים"
כזכור, הבוקר צה"ל חוליית מחבלים חמושים שפעלה בסמוך לכוחות צה"ל הפועלים ברכס עלי א-טאהר. מיד לאחר הזיהוי הכוחות תקפו את המחבלים צפונית למרחב הביטחוני, במטרה להסיר את האיום.
עקבו אחרינו ב-News
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



