חדשות בארץ
צה“ל תקף חוליית מחבלים בדרום לבנון; חיזבאללה: "הפרה בוטה של הפסקת האש"
חוליית מחבלים חמושים זוהתה סמוך לכוחות צה"ל הפועלים במרחב הביטחוני בדרום לבנון. לאחר זיהוי מהיר הותקפו המחבלים מצפון למרחב, במטרה להסיר איום מיידי על הכוחות
- יובל אביבלמעקב
- ח' תמוז התשפ"ו||
(צילום: דובר צה״ל)צה"ל הודיע היום (שלישי) כי תקף חוליית מחבלים חמושים שזוהתה פועלת בסמוך לכוחותיו בדרום לבנון.
סוכנות הידיעות הלבנונית NNA דיווחה כי שני בני אדם נהרגו בתקיפה שביצע צה"ל בדרום לבנון, באזור נבטיה. בצה"ל אישרו את התקיפה ומסרו כי לוחמים זיהו חוליית מחבלים חמושה שפעלה בסמוך לכוחות הפועלים במרחב רכס עלי א-טאהר.
לפי הודעת דובר צה"ל, התקיפה בוצעה לאחר זיהוי של איום ממשי בקרבת הכוחות, ובמטרה למנוע פגיעה בהם ולהסיר את הסכנה באופן מיידי. האירוע התרחש באזור רכס עלי א-טאהר, שם זוהתה חוליית מחבלים חמושים שפעלה בקרבת כוחות צה"ל הפרוסים במרחב הביטחוני. בעקבות הזיהוי, בוצע הליך מבצעי מהיר שבסיומו הותקפו המחבלים.
בהודעתו סיכם דובר צה"ל: "צה"ל ימשיך לפעול להסרת איומים מיידים ולא יאפשר לארגון הטרור חיזבאללה לפגוע באזרחי מדינת ישראל ובכוחותינו".
ארגון הטרור חיזבאללה הגיב: "ישראל פתחה באש מקלעים לעבר קבוצת אזרחים בעיר א-נבטיה, כאשר קבוצת אזרחים זו פעלה לפתיחת הכבישים ולחילוץ גופות הרוגים מתחת להריסות. תקיפה זו הביאה למותם של שני אזרחים, כשאחד מהם הוא עובד עירייה. ההתנגדות האסלאמית מזהירה כי מה שעשה האויב מהווה הפרה ברורה של הפסקת האש".
(צילום: דובר צה״ל)עקבו אחרינו ב-News
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



