חדשות בארץ
צה"ל: חוסלו שני מחבלי חמאס שקידמו פיגועים נגד הכוחות ברצועת עזה
שני המחבלים היו מעורבים בקידום פעילות טרור נגד כוחות צה"ל בצפון הרצועה. אחד מהם פעל בתחום ההנדסה והמטענים, בעוד השני עמד בראש מערך הצליפה בעיר עזה והיה אחראי על תכנון והוצאה לפועל של מתווי ירי לעבר הכוחות
- יובל אביבלמעקב
- ז' תמוז התשפ"ו||
(צילום: דובר צה״ל)(צילום: דובר צה״ל)
דובר צה״ל הודיע הבוקר (שני) כי צה"ל ביצע בסוף השבוע שתי תקיפות נפרדות בצפון רצועת עזה וחיסל שני בכירים בארגון הטרור חמאס.
בתקיפה הראשונה חוסל אחמד מוניר חליל זאזא, אחראי ההנדסה של גדוד מערב ג'באליה במרחב העיר עזה. זאזא שימש כאחד המפתחות המרכזיים של הגדוד בכל הקשור לייצור ואספקת אמצעי לחימה. תפקידו כלל ייצור וחלוקה של אמצעי לחימה בין הפלוגות השונות, וכן אחריות ישירה על בניית מטענים ובתים ממולכדים.
בתקופה האחרונה ניסה זאזא להטמין מטענים בקרבת הקו הצהוב, במטרה לפגוע בכוחות צה"ל הפועלים במרחב.
בתקיפה נוספת חוסל חסין צפדי, מפקד מערך הצליפה של חמאס בעיר עזה. בצה"ל ציינו כי צפדי היה אחראי לאורך המלחמה על מתווי הצליפה נגד כוחות צה"ל במרחב העיר עזה, ובחודשים האחרונים פעל להכשרת מחבלים ולקידום פיגועי צליפה נוספים. עוד נמסר כי הוא הפר באופן שיטתי את הסכם הפסקת האש.
עקבו אחרינו ב-News
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



