חדשות בארץ

תיעוד: יותר מ-2.5 ק"מ של מנהרות הושמדו במזרח רפיח

כוחות חטיבת הנגב השלימו פעילות ממושכת בדרום רצועת עזה, במהלכה הושמדו תוואים תת-קרקעיים באורך של יותר מ-2.5 קילומטר. הפעילות כללה בנוסף חיסול מחבלים והעברת האחריות על האזור לכוחות הצנחנים

(צילום: דובר צה״ל)(צילום: דובר צה״ל)
אא

(צילום: דובר צה״ל)

דובר צה״ל עדכן היום (שישי) כי כוחות המילואים של צוות הקרב החטיבתי הנגב (12), הפועלים תחת פיקוד אוגדת עזה (143), השלימו לאחרונה את משימתם בדרום רצועת עזה. זאת לאחר חודשים של פעילות אינטנסיבית לטיהור המרחב מתשתיות טרור.

על פי דובר צה״ל, הפעילות התמקדה באזורי דרום הרצועה, ובפרט במזרח רפיח, שם פעלו הכוחות לצד יחידת יהל"ם לאיתור והשמדה של תשתיות תת-קרקעיות.

במהלך הפעילות, הצליחו הכוחות להשמיד שמונה תוואים תת-קרקעיים, באורך כולל של יותר משניים וחצי קילומטרים. אחד מהתוואים שהושמדו זוהה כחלק מרכזי מרשת תשתיות הטרור התת-קרקעיות של חמאס במזרח רפיח. לפי צה"ל, בתוואי זה שהו בחודשים האחרונים מחבלי הארגון, אשר חוסלו במהלך פעילות הנדסית שביצעו הכוחות במקום.

בהודעת דובר צה"ל נמסר כי מדובר בסבב הפעילות השביעי של הכוחות מאז תחילת המלחמה. עם השלמת המשימה, צפויה החלפת כוחות בשטח, כאשר את מקומם של לוחמי חטיבת הנגב יתפסו כוחות צוות הקרב החטיבתי צנחנים. בצה"ל הדגישו כי פריסת הכוחות במרחב נמשכת בהתאם למתווה הפסקת האש, וכי הפעילות תימשך במטרה להסיר איומים מיידיים.

(צילום: דובר צה״ל)

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים