חדשות בארץ

מזג האוויר לא יציב: שרב כבד בדרך

בימים ראשון שני ושלישי צפוי שרב כבד. ביום רביעי צפויה הקלה

אא

שרב כבד בדרך: לראשונה מתחילת האביב, גל חום ארוך צפוי להיות בשבוע הבא, כששיאו ביום שני. הטמפרטורות הצפויות ליום שני הן מעל ל-30 מעלות ברוב אזורי הארץ, ובמספר מקומות, בעיקר בפנים הארץ ובהרים, הן צפויות לעבור את ה-35 מעלות.

שלמה אוברמן, החזן התורן במטאוטק, מסר כי ביום חמישי יהיה מעונן חלקית ותחול ירידה בטמפרטורות, כך שבירושלים צפויות להית 20 מעלות, בתל אביב 22 מעלות, ואף צפוי גשם לפרקים בצפון הארץ ובמרכזה. גם בצפון הנגב ייתכן גשם וקיים חשש קל משיטפונות בנחלי המזרח.

ביום שישי יהיה מזג האוויר מעונן חלקית עד נאה, עם עלייה קלה של הטמפרטורות. גם בשבת צפוי מזג האוויר להיות נאה עם עלייה קלה נוספת של הטמפרטורות, שתהיינה רגילות לעונה: 25 מעלות בירושלים, תל אביב וחיפה.

לעומת זאת, בשבוע הבא תחול עליה ניכרת בטמפרטורות: ביום ראשון מזג האוויר יהיה חם מהרגיל עד שרבי ברוב אזורי הארץ. בירושלים 33 מעלות, בתל אביב ובחיפה 30 ובבאר שבע 35. מזג אוויר חם זה יימשך גם ביום שני, אשר בו צפויה עלייה נוספת של הטמפרטורות שתהיינה בין 30 מעלות במישור החוף ל-35 בהרים. גל החום צפוי להימשך גם ביום שלישי, וביום רביעי צפויה הקלה.

תגיות:מזג אוויר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה