חדשות בעולם

חבר קונגרס אמריקני: "צריך להטיל פצצת אטום על עזה"

חבר הקונגרס הרפובליקני רנדי פיין התייחס למלחמה בעזה ואמר כי "הסוף היחיד של הסכסוך הוא כניעה מוחלטת מצד אלו התומכים בטרור מוסלמי". לדבריו, גם עם הנאצים והיפאנים לא ניהלנו משא ומתן

תקיפת מבנה בנוסיראת, עזה (צילום: פלאש90)תקיפת מבנה בנוסיראת, עזה (צילום: פלאש90)
אא

התבטאויות חריפות מצד חבר הקונגרס האמריקני-יהודי רנדי פיין, בהתייחסו למלחמה בעזה. פיין העניק ריאיון לרשת "פוקס ניוז", בעקבות פיגוע הירי בוושינגטון, שבו נרצחו בני הזוג ירון לישינסקי ושרה מילגרים, שני עובדי שגרירות ישראל.

לדברי פיין, "הפלסטיניות בנויה על אלימות. אנחנו חיים בעולם שבו השמאל והמטרה הפלסטינית קוראים פשוטו כמשמעו לאלימות נגד יהודים כל יום. אנחנו צריכים להתחיל לקרוא לרשע כפי שהוא - ולא למצוא לו תירוצים".

פיין נשאל על הסיכוי להגיע להפסקת אש בעזה, ואם לפיגוע הירי בוושינגטון תהיה השפעה על כך. "הסוף היחיד של הסכסוך הוא כניעה מוחלטת מצד אלו התומכים בטרור מוסלמי. המטרה הפלסטינית היא מטרה רעה. יש משהו שגוי מהיסוד בתרבות הזאת וצריך להביס אותה".

הוא הוסיף כי "במלחמת העולם השנייה לא ניהלנו משא ומתן על כניעה עם הנאצים. לא ניהלנו משא ומתן על כניעה עם היפאנים. הפצצנו את היפאנים פעמיים בנשק גרעיני כדי לקבל כניעה ללא תנאי. צריך לעשות את אותו הדבר גם בעזה".

 

 

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים