חדשות בעולם

ויטקוף: "לשיחות עם איראן יש קו אדום"

שליחו של הנשיא דונלד טראמפ לשיחות עם איראן, סטיב ויטקוף, הדגיש כי השיחות יימשכו אך לארה"ב יש קו אדום ברור: "איננו יכולים לאפשר אפילו אחוז אחד של יכולת העשרה"

דגלי איראן וארה״ב (קרדיט: shutterstock)דגלי איראן וארה״ב (קרדיט: shutterstock)
אא

שליחו המיוחד של נשיא ארה"ב למזרח התיכון, סטיב ויטקוף, אמר היום (ראשון) בריאיון לרשת ABC כי השיחות עם איראן בנוגע לתוכנית הגרעין יימשכו. עם זאת, לדברי ויטקוף, "יש לנו קו אדום אחד ברור מאוד, וזה העשרה. איננו יכולים לאפשר אפילו אחוז אחד של יכולת העשרה. העברנו הצעה לאיראן, שלדעתנו מתייחסת לחלק מהנושא הזה מבלי לפגוע בכבודם".

ויטקוף הוסיף כי הפגישה הבאה עם הנציגים האיראניים תתקיים בשבוע הבא, והוא מקווה ל"תוצאות חיוביות". שר החוץ האיראני, עבאס עראקצ'י, אישר כי "נעשות פעולות לקביעת תאריך לסבב השיחות הבא עם ארה"ב, והוא יפורסם בקרוב".

כזכור, במהלך ביקורו בקטאר בשבוע שעבר, הכריז נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כי ישנה "התקרבות" להסכם גרעין עם איראן וקרא לאיראנים "לקבל החלטה". מנגד, עראקצ'י טען כי לא התקבלה מארה"ב הצעה בכתב בנוגע להסכם הגרעין.

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים