חם ברשת
"השם יתברך תמיד אוהב אותי": הלוחמים יצאו מלבנון - ופצחו בריקוד
"תמיד יהיה לי רק טוב": הלוחמים יצאו מלחימה ממושכת בלבנון. הם נעמדו על הטנק ופצחו בריקוד סוחף. צפו
- הידברותלמעקב
- ט' חשון התשפ"ה||

השימוש בסרטון נעשה על פי סעיף 27\א לחוק זכות יוצרים. בעל זכות יוצרים זכאי לבקש את הסרת הסרטון דרך מייל support@htv.co.il
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



