חם ברשת

יוסף חדאד: "זה הזמן להכות באיראנים"

פעיל ההסברה הישראלי, יוסף חדאד, הגיב בחריפות לשלט חדש שנתלה באיראן, עם המילה "תלושימה", רמז להשמדת תל אביב וישראל: "הכתובת על הקיר, לא צריך מודיעין מתוחכם, לא את 8200 ולא את המוסד. האיראנים מצהירים באופן גלוי – הם רוצים להשמיד אותנו"

אא

פעיל ההסברה הישראלי, יוסף חדאד, התייחס בחריפות לשלט חדש שנתלה באיראן, שבו מופיעה המילה "תלושימה" – שילוב של תל אביב והירושימה. חדאד כתב כי השלט מהווה איום ברור ומיידי על ישראל, וציין את הכוונה האיראנית להשתמש בטילים גרעיניים נגד המדינה.

בפוסט שפרסם, כתב חדאד: "הם לא עושים זאת בסודיות. הכתובת על הקיר, לא צריך מודיעין מתוחכם, לא את 8200 ולא את המוסד. האיראנים מצהירים באופן גלוי – הם רוצים להשמיד אותנו. עלינו להבין את האיום ולא להיות שאננים לרגע".

"לאורך השנים התרגלנו לחשוב שהאיום לא יתגשם, אך במקרה הזה לא ניתן להחמיץ את המסר. אנחנו צריכים להיערך מיידית. ישראל צריכה לתקוף את אתרי הגרעין של איראן מבלי להתמהמה. לפני שיהיה מאוחר מדי, להכות בהם במלוא העוצמה".

לקראת סיום, חדאד חזר על העמדה שהוא משדר כבר זמן רב: אין מקום להמתין לאיומים שיתממשו. לדבריו, ישראל חייבת לפעול באופן מיידי ומוחלט נגד האיראנים, ולמנוע מהם כל אפשרות לפתח נשק גרעיני.

תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים