כתבות מגזין

מלך החמוצים עושה כבוד למלך העולם

תל אביב היא העיר שידועה באופייה הבלייני, שחי ופועם ללא הפסקה. אך מה קורה כשתל אביב התוססת נפגשת עם ירושלים הקדושה? המעדנייה הירושלמית המצליחה, 'מעדני צדקיהו', בבעלותו של ירון צדקיהו, פותחת סניף חדש בתוך 'שרונה מרקט' בתל אביב -ובניגוד לרוב חנויות המזון הסמוכות, צדקיהו תהיה סגורה בשבת. הבעלים: "הכשרות והמסורת הם חלק מהאופי של העסק שלנו"

אא

בעוד כמה שבועות צפוי להיפתח המתחם הקולינרי 'שרונה מרקט' בתל אביב, המכיל מגוון גדול של חנויות מזון. רוב החנויות צפויות למכור את מרכולתן בכל ימות השבוע, אך רשת 'מעדני צדקיהו' הוותיקה הצליחה לחתום חוזה שונה מיתר החנויות: היא תהיה בין החנויות הבודדות הסגורות בשבת.

מתחם המזון יהיה דומה באופיו לשוק – אזור מקורה בגודל 8700 מ"ר של חנויות, מסעדות ועסקי מזון מגוונים. הוא צפוי להיות פעיל בכל ימות השבוע, כאשר הדגש של שיווקו הושם דווקא על פעילותו בשבת. בעלי העסקים מאמינים כי בשבת כמות הלקוחות תהיה גדולה מהרגיל, ועל כן, הרווח יהיה בהתאם. אך כאמור, הסניף של 'מעדני צדקיהו' העמיד תנאי ליזמים: או שהחנות תהיה סגורה בשבת, או שהסניף לא יפתח שם כלל.

שרונה מרקט (הדמייה של המתחם)שרונה מרקט (הדמייה של המתחם)

ירון צדקיהו, מבעלי הרשת, סיפר  לאתר mynet כיצד נושא השבת העמיד בסימן שאלה את פתיחת הסניף: "היה עיכוב בחתימה שלנו מול היזמים, בגלל שלא רצינו לפתוח בשבת. הם רצו שנפתח בכל ימות השבוע כמו כל העסקים השכנים, אבל בסוף שכנענו אותם והם הסכימו לקבל אותנו כפי שאנחנו". עוד הוסיף צדקיהו כי "הכשרות והמסורת הם חלק מהאופי של העסק שלנו. אנחנו ירושלמים שבאים לתל אביב, אבל נשארים ירושלמים. למיטב ידיעתי יש אולי עוד עסק אחד או שניים שיהיו כשרים וסגורים וכל שאר המתחם יעבוד בשבת".

לאחר שהצליחו להגיע להסכמה, סניף 'מעדני צדקיהו' ייפתח וימכור את סחורתו הכשרה והמגוונת - 60 מ"ר של מבחר גבינות, דגים, סלטים, ואפילו אוכל מוכן.

רשת 'מעדני צדקיהו' הוקמה בשנת 1967, על ידי מרדכי צדקיהו, והחלה את דרכה בשוק מחנה יהודה הירושלמי. בשלב מסוים העסק עבר לבניו, ואלה לא אכזבו את אביהם, ופתחו סניפים נוספים במקומות שונים בארץ. כיום מונה הרשת שישה סניפים משגשגים ומוכרים.

תגיות:שרונה מרקט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה