חדשות בארץ

"טעינו בענק. אי אפשר לחיות איתם בשלום": בכיר העבודה לשעבר בווידוי מפתיע

"בשבעה באוקטובר קיבלנו את ההוכחה בפנים. אי אפשר לחיות איתם בשלום", אומר ח"כ לשעבר אלי גולדשמידט. "ככל שהלכנו לקראתם יותר – חטפנו חזק יותר"

כפר עזה (צילום: Gili Yaari /FLASH90)כפר עזה (צילום: Gili Yaari /FLASH90)
אא

ח"כ לשעבר אלי גולדשמידט, לשעבר בכיר במפלגת העבודה, מודה כי למרות שתמך בהתנתקות מעזה, היה איש תנועת העבודה וצמח בה – זו היתה טעות גדולה שהביאה להתעצמות חמאס ולטבח הנורא שביצע ביישובי העוטף ובמוצבים.

בריאיון שהעניק לערוץ 14 אמר גולדשמידט: "ההתנתקות היתה טעות בדיעבד. אני בזמנו תמכתי גם בהסכמי אוסלו וגם בהתנתקות. מאוד לא אהבתי את זה חוסר האמפטיה למתיישבים. הסתבר שבהתנתקות נפלנו בפח. באותו רגע שעזבנו את עזה הם החלו לחפור מנהרות".

"נתנו להם את זה במתנה. אם היינו נשארים שם זה לא היה קורה", הדגיש גולדשמידט. "ככל שנתנו יותר והלכנו לקראתם יותר חטפנו חזק יותר. אני איש תנועת העבודה וצמחתי בה, האמנתי בדרך הזו, אבל מסתבר שטעינו. זו האמת".

עוד הוסיף בכיר העבודה לשעבר: "מסתבר שאי אפשר לחיות איתם בשלום. בשבעה באוקטובר קיבלנו את ההוכחה בפנים. יש המון אנשים במחנה שלי שמדחיקים את זה. אני מבין שזה מאוד קשה לעשות חשבון נפש ולומר שטעית עשרות שנים לאחור. אבל אם לא אעשה את חשבון הנפש הזה אמשיך לחיות באשליה מטומטמת".

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים