חדשות בארץ
תא"ל ברק חירם שוחח עם המשפחות מבארי: "מתנצל מעומק ליבי"
תא"ל ברק חירם, שמונה למפקד אוגדת עזה, שוחח עם המשפחות השכולות מקיבוץ בארי. הוא הסביר את השתלשלות הקרב בקיבוץ, במהלכו נורה פגז טנק לעבר הבית בו הוחזקו בני ערובה: "לא אירוע שיכולתי למנוע, אם כן הייתי מתפטר". צפו
- הידברותלמעקב
- כ"ה תמוז התשפ"ד||

(קרדיט: כאן 11 - תאגיד השידור הישראלי)
עקבו אחרינו ב-News
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



