חם ברשת

הנאום ההזוי באוניברסיטה: "הסרטן הוא ארה"ב, והתרופה היא האסלאם"

הרשת סוערת עם שלל תגובות לאחר שאוניברסיטת אילינוי שבארה"ב אפשרה נאום הזוי במיוחד של סטודנט מוסלמי, בין כתליה

אא

הרשת סוערת עם שלל תגובות לאחר שאוניברסיטת אילינוי שבארה"ב אפשרה נאום הזוי במיוחד של סטודנט מוסלמי, בין כתליה. 

"אמריקה זה הסרטן", אמר הסטודנט בנאומו. "הממשל האמריקאי, חילוניות, דמוקרטיה, קפיטליזם - אלו סרטנים שהפיצו את המחלות שלהם בכל העולם. באמריקה ובמזרח התיכון. למוסלמים נמאס מהסרטן הזה, נמאס מהדמוקרטיה ומהממשל הזה. 

"הם רוצים לראות דרך חיים חדשה. כמוסלמים, אנחנו צריכים להבין שיש לנו את דרך החיים החדשה הזו. וגם הלא-מוסלמים יצטרכו להבין את זה".

הנה כמה מהתגובות היותר נזעמות שתקפו אותו על דבריו: 

"אם ארה"ב היא סרטן, למה הוא נמצא שם בשביל ללמוד?".

 

"צריך "ללוות" אותו החוצה מארה"ב. הוא הסרטן וחייבים למגר אותו! זה הפגם בחברה חופשית, וצריך לתקן את זה. איך זה נסבל?"

 

"אמריקה היא לא הסרטן. בזמן שאתה מדבר כאילו אתה מבין אבל אתה מתכוון לארה"ב אם לא כל צפון אמריקה, מרכז אמריקה, דרום אמריקה - אז תחזור הביתה אם אתה לא אוהב אותנו".

תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים