חדשות בארץ

נתניהו על התובע בהאג: "מה שהוא עושה לישראל זו התנקשות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין לתקשורת האמריקנית והצהיר: "לא חושש מנסיעות בעולם". התייחס גם ל"יום שאחרי" בעזה

נתניהו וסאליבן (צילום: קובי גדעון/לע"מ)נתניהו וסאליבן (צילום: קובי גדעון/לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שלישי), בריאיון לרשת ABC, להחלטת התובע בבית הדין בהאג להוציא צווי מעצר נגדו ונגד שר הביטחון יואב גלנט. נתניהו אמר: "אני לא חושש מנסיעות בעולם בעקבות החלטת התובע. הוא צריך להיות מודאג מהסטטוס שלו ושל בית הדין".

נתניהו הוסיף כי "זה אבסורד, מעבר לשערורייה. הוא אומר שאנחנו מונעים מים, אבל משמיע האשמה שקרית לחלוטין. אנחנו מספקים כעת כמעט חצי מהמים בעזה. לפני המלחמה סיפקנו כ-7%. זה מנוגד לחלוטין לטענות התובע. הוא טוען שאנחנו מרעיבים אנשים? סיפקנו יותר מחצי מיליון טונות של אוכל ותרופות באמצעות 20 אלף משאיות. הוא עושה לישראל דמוניזציה, זו פעולת התנקשות. הוא הופך את בית הדין למוסד מנודה. אנשים לא ייקחו אותו ברצינות. אני מקווה שהשופטים לא יאשרו את מה שהוא מבקש".

נתניהו התייחס בראיון לשאלת היום שאחרי ברצועת עזה, בהמשך לשיחות בנושא שקיים שלשום עם היועץ לביטחון לאומי האמריקני, ג'ק סאליבן, שביקר בישראל. לדברי נתניהו, "יש לי תכנית, היום שאחרי המלחמה הוא היום שאחרי חמאס. צריך להשמיד את חמאס אחרת אין עתיד לעזה ולשלום. יש לעשות דה מיליטריזציה לעזה וכדי לשמר את הדה מיליטריזציה לדאוג שישראל תוכל להילחם במחבלים ולחתור לממשל אזרחי בעזה. על ידי עזתים שלא קשורים לחמאס ולא רוצים בהשמדת ישראל. צריך לבנות את עזה בדרכי שלום בעזרת מדינות ערביות אחרות".

תגיות:בנימין נתניהוריאיון בארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה