חדשות בעולם

דיווח זר: נשיא איראן נפגע בהתרסקות מסוק

התקשורת האיראנית מדווחת שנמשכים החיפושים אחר המסוק שהטיס את נשיא איראן ואת שר החוץ, והתרסק בשטח קשה לגישה בצפון המדינה. הועלתה הכוננות הצבאית באיראן מחשש להפגנות נגד השלטון

נשיא איראן, ארכיוןנשיא איראן, ארכיון
אא

סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה הערב (ראשון) כי יש חשש לחייהם של נשיא איראן איברהים ראיסי ושר החוץ שלו חוסיין אמיר עבדוללהיאן. מסוק בו טסו השניים התרסק לפני מספר שעות בשטח קשה לגישה בצפון המדינה. התקשורת באיראן נמנעת לעת עתה מלהבהיר מה הוביל להתרסקות ומה מצבם של הנעדרים.

על פי רויטרס, המסוק שבו היו ראיסי ועבדוללהיאן היה חלק מטיסה של שלושה מסוקים שהחזיר משלחת איראנית מאזרבייג'ן. שני מטוסים הגיעו ליעדם והמסוק שהטיס את הנשיא נעלם כ-600 קילומטרים מהבירה טהראן.

בשל מזג אוויר קשה הכולל גשם כבד, ערפל סמיך ורוחות מתקשים הצוותים להגיע אל זירת העלמות המסוק, עימו גם נותק הקשר. התקשורת האיראנית ידווחה כי "מסוק בפמלייתו של איברהים ראיסי נאלץ לבצע נחיתה קשה ביער". סוכנות הידיעות האיראנית "פארס" קראה לאיראנים להתפלל לשלומו של ראיסי, וכשעתיים אחרי הדיווח הראשוני על התקרית החלה הטלוויזיה הממלכתית של איראן לשדר תפילות לשלום הנשיא.

התקשורת המערבית דיוחוחה כי צבא איראן הועבר לכוננות גבוהה מחשש למהומות מצד מתנגדים לשלטון. המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, פרסם הודעה לפיה הוא "מתפלל לשלומו של הנשיא איברהים ראיסי". חמינאי אמר כי ניהול המדינה לא יושפע מהתקרית, "האזרחים לא צריכים לדאוג או להיות חרדים, לא תהיה פגיעה בענייני המדינה של איראן".

תגיות:איברהים ראיסינשיא איראןהתרסקות מסוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה