חדשות בארץ

הפעולה ברפיח מתרחבת: חטיבת הקומנדו הצטרפה ללחימה

לוחמי החטיבה פשטו על מרחב נוסף במזרח רפיח. בסיוע של חיל האוויר הותקפו מטרות טרור לאחר כיתור המרחב החדש. בג'באליה חוסלו ביממה האחרונה כ-150 מחבלים

פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל עדכן היום (חמישי) כי במהלך הלילה הצטרפו ללחימה במרחב רפיח לוחמי חטיבת הקומנדו. החטיבה יצאה מהרצועה לפני פחות מחודש, לאחר שנלחמה בחאן יונס. קודם לכן פעלה בצפון הרצועה. בכך מצטרפת חטיבת הקומנדו לחטיבת גבעתי, שפועלת במזרח רפיח מאז החל בה התמרון הקרקעי.

לוחמי הקומנדו פשטו במהלך הלילה, עם כניסתם, על מרחב נוסף במזרח רפיח. בצה"ל ציינו כי הלחימה של עוצבת הקומנדו מתבססת על מודיעין מדויק, ומתמקדת בתשתיות טרור צפופות במרחב. הכוחות נכנסו לפעולה הלילה באזור לאחר כיתור המרחב ותקיפה של עשרות מטרות צבאיות של חמאס על ידי חיל האוויר.

במקביל, לוחמי צוות הקרב של חטיבות 401 וחטיבת גבעתי ממשיכים בפעילות במרחב מזרח רפיח. ביממה האחרונה הלוחמים חיסלו מספר חוליות מחבלים שפעלו בסמוך אליהם. במהלך פשיטות ממוקדות של הכוחות, אותרו אמצעי לחימה רבים ופירים תת קרקעיים.

בצפון הרצועה, כוחות אוגדה 98 ממשיכים בלחימה בלב מחנה ג׳באליה, עד כה הכוחות בשיתוף חיל האוויר חיסלו למעלה מ-150 מחבלים, תקפו מספר משגרים ואיתרו עשרות רקטות, חלקן ארוכות טווח. לוחמי חטיבת הצנחנים פשטו על תשתיות טרור רבות במחנה, חיסלו ועצרו עשרות מחבלים.

לוחמי חטיבות 7 ו-460 פשטו על תשתיות טרור נוספות. מצה"ל נמסר כי במסגרת הפעילות הלוחמים עצרו מספר מחבלים שניסו להימלט בחסות האוכלוסייה האזרחית. אמצעי לחימה אותרו בצמוד לבתי ספר ומחסות הומניטריים.

נוסיף כי אמש אוגדה 99 השלימה את פעילותה במרחב שכונת זייתון, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 2 חיסלו מספר מחבלים ואיתרו והשמידו פיר מבצעי במרחב לאורך היממה האחרונה. לוחמי צוותי הקרב של חטיבות 2 ו-679 ממשיכים בלחימה במרכז הרצועה.

תגיות:חטיבת הקומנדורפיחמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה