סלבס בהתחזקות

אושיית הרשת שחר חיון: "תמורת מיליארדים לא אעבוד בשבת. כל בוקר מתפללת"

אחת הדמויות המובילות בישראל ברשתות החברתיות סיפרה: "אני בחיים לא אעבוד בשבת, גם לא בשביל מיליוני ומיליארדי שקלים, בעד שום הון שבעולם. יש לי דגלים אדומים בצניעות, דברים שאני בחיים לא אעשה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אושיית הרשת שחר חיון מפתיעה בראיון ומספרת כי החלה לשמור שבת וכי היא מחפשת להתחתן. "מבחינתי מחר להתחתן", היא מספרת לחדשות 12. "מההתחלה אני מפילה את הפצצה, אני אומרת לגברים, 'היי, שלום, אני שחר חיון, אני בת 24 ואני רוצה להתחתן בשנה הקרובה'. כל מי שעומד מולי יודע את זה. אין אצלי לבזבז את הזמן, אין אצלי לצאת ליהנות, אין אצלי להעביר את הזמן. או שאתה בעלי, או שלא תהיה בן הזוג שלי ואני אהיה רווקה, הכל בסדר".

במהלך הראיון נשאלה חיון האם תוכל לחיות עם בעל שלא שומר כשרות ומחזיק בשר לא כשר בבית. "אני לא חושבת שיהיה לי דבר כזה בבית בחיים, כי זה הבית שלי ואני גרה שם.

"יש לי חברים שלא שומרים שבת וחברים שלא מאמינים בקדוש ברוך הוא, ואני אוהבת אותם כי אני אוהבת את הלב שלהם. לא אכפת לי אם אתה ימני או שמאלני, דתי או חילוני", הוסיפה. "אני בחיים לא אעבוד בשבת, גם לא בשביל מיליוני ומיליארדי שקלים, בעד שום הון שבעולם. יש לי דגלים אדומים בצניעות, דברים שאני בחיים לא אעשה. קיבלתי עכשיו הצעה לקמפיין (לא צנוע) בסכום גדול מאוד, אבל סירבתי. לשמור שבת, לקום מוקדם בבוקר, הכל חיובי, ברוך השם, אני שמחה שאלה הסממנים שלי".

חיון נשאלה על האנרגיות הבלתי רגילות שלה, והוסיפה כי "אני חושבת שכל בן אדם צריך לקום ב-5:00 בבוקר. ככה אתה בהספק יותר גבוה מכולם. אנחנו גם לא צריכים ללכת לישון מאוחר מדי. אני עולה לישון כל יום בעשר וחצי, אלא אם יש יום הולדת לחברה, ואז אני אצטרך להקריב שעות שינה. אבל גם אם עליתי לישון ב-24:00, אני אקום ב-5:00. אני לא שוברת את לעולם את ההרגל שלי. אני לא מוותרת לעצמי, אני קמה ב-5:00, יש לי את סדר היום שלי, שזה לשתות קפה על הבוקר, להתפלל, לקרוא עשרה עמודים מספר על התפתחות אישית, לאכול תמר וארבעה-חמישה שקדים. כל בוקר זה מה שאני עושה".

תגיות:סלבס בהתחזקותשחר חיון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה