חדשות בארץ

אזרח נהרג מפגיעת נ"ט בצפון, 4 לוחמים נפצעו קשה ברצועה

שלושה לוחמי צנחנים נפגעו קשה בהתקלות עם מחבלים בצפון הרצועה, 5 נוספים נפצעו בינוני. לוחם גבעתי נפצע ממטען בדרום הרצועה, 4 נוספים נפצעו קל עד בינוני. תושבים בצפון הרצועה התבקשו להתפנות

פעילות בעזה (צילום: דובר צה"ל)פעילות בעזה (צילום: דובר צה"ל)
אא

הותר הערב (שלישי) לפרסום כי אזרח נהרג מפגיעת טיל נ"ט, ביישוב אדמית שבצפון. בתקרית נפצע חייל נפצע באורח בינוני, וארבעה חיילים נוספים נפצעו באורח קל. הם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

מתחיקר ראשוני שלה אירוע עולה כי טי"ל נ"ט ששוגר גרם לפציעת החיילים. האזרח ניגש למקום לסייע לחיילים שנפגעו, ואז נורה טיל נ"ט נוסף שהתפוצץ בסמוך אליו וגרם למותו.

דובר צה"ל עדכן בנוסף כי ארבעה לוחמי צה"ל נפצעו באורח קשה בשתי זירות ברצועת עזה. תשעה לוחמים נוספים נפצעו קל עד בינוני. בנוסף, מבית החולים בילינסון נמסר כי מצבו של האזרח, עובד קבלן של משרד הביטחון, שנפצע אתמול ברצועה, מוסיף להיות אנוש.

על פי דובר צה"ל, שלושה לוחמים מגדוד 202, חטיבת הצנחנים, נפצעו בהתקלות עם מחבלים בצפון הרצועה. לוחם מגדוד 'צבר', חטיבת גבעתי, נפצע קשה ממטען חומר נפץ בדרום רצועת עזה.

באירוע בו נפצעו לוחמי הצנחנים נפצעו חמישה לוחמים נוספים באורח בינוני. באירוע בו נפצע לוחם גבעתי נפצעו ארבעה לוחמים נוספים באורח קל ובינוני.

רקטות נורו היום גם אל הערים אשקלון ושדרות. לא דווח על נפגעים. צה"ל הגיב בתקיפת תשתיות טרור ברצועה.

דובר צה"ל בערבית פנה היום לתושבי שכונות בצפון הרצועה וקרא להם להתפנות. הפנייה נעשתה לתושבי שכונות אל כראמה, סולטן וזוחור. נציין כי כעת פועלים ברצועת עזה ארבע אוגדות, 162 בפיקוד איציק כהן, במעבר רפיח ומול העיר רפיח; אוגדה 99 בפיקוד תת אלוף ברק חירם במסדרון והעיר עזה; אוגדה 98 בפיקוד תת אלוף דן גולדפוס מול ג'אבליה ואוגדת עזה, בפיקוד תת אלוף אבי רוזנפלד, התוקפת במרחב החיץ ומעת לעת מבצעת התקפות נקודתיות על מאמצי שיקום של חמאס.

כלי תקשורת פלסטינים דיווחו אחר הצהריים על ריכוז של טנקים ישראלים בשטח שכונת ברזיל  ברפיח, מערבית לשכונות א-סלאם וג'נינה.

שיגורים רבים מדרום לבנון לעבר יישובי הצפון

אל מג'דל שמס שוגרו היום עשר רקטות משטח לבנון. השיגורים נפלו בשטחים פתוחים, לא דווח על נזק או נפגעים. במלכיה פרצו שריפות כתוצאה משיגורי רקטות וטילי נ"ט אל היישוב. אין נפגעים וכיבוי אש השתלט על השריפות.

חיזבאללה שיגר רקטות וטילי נ"ט, כמו גם כטב"ם, לעבר מטולה ואביבים שבגליל העליון. בצה"ל השיבו בירי ארטילרי וכלי טיס של חיל האוויר חיסל מחבל חיזבאללה ששהה בסמוך למבנה צבאי של הארגון במרחב מיס אל-ג'בל שבדרום לבנון.

בנוסף, מטוסי קרב תקפו בשעות האחרונות תשתיות טרור ומבנים צבאיים של הארגון במרחבים אל-ח'ריבה, חלתא ויארון שבדרום לבנון.

תגיות:עזהמלחמת חרבות ברזלפצועי צה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה