חדשות בארץ

ראש מועצת מטולה: "נסעתי לתל אביב וקיבלתי הלם תרבות – זו המדינה שלנו?"

לראש המועצה נמאס מהיחס של המדינה כלפי התושבים שלו: "פיצוצים במרחב זה חלק ממציאות חיינו בחודשים האחרונים, זה לא יום-יומיים ולא שבוע-שבועיים. זה יותר מדי"

מטולה (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)מטולה (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)
אא

לדוד אזולאי, ראש מועצת מטולה, נמאס מהיחס של המדינה כלפי התושבים שלו. בראיון שקיים ברדיו 103 בסוף השבוע הוא סיפר כי רשויות הצפון יכריזו ביום העצמאות על "הקמת מדינת ישראל והתנתקות מישראל".

"פיצוצים במרחב זה חלק ממציאות חיינו בחודשים האחרונים, זה לא יום-יומיים ולא שבוע-שבועיים, זה יותר מדי", סיפר. "ואנחנו לא מצליחים להבין למה מדינת ישראל שותקת ומתנהלת כמעט כרגיל, אתמול במקרה הייתי בחתונה במרכז וקיבלתי הלם תרבות. כל כך הרבה אנשים בתל אביב מסתובבים ושותים ואוכלים, ואני שואל את עצמי 'זו המדינה שלנו?' זו לא מדינת ישראל".

"אני רואה שביידן הוא זה שמנהל אותנו, אז הצעתי שנהיה הכוכב ה-51 במדינת ארצות הברית, אבל צריך לעשות מעשים. אנחנו חייבים לעשות מעשה, להפסיק לדבר, הצעתי פשוט לנתק מגע ממשרד ראש הממשלה בכל הקשור לקבלת החלטות, לדוגמא: החלטת הממשלה לכלכלה בצפון היא למעשה סתם החלטה, היא נמרחת כבר 7 חודשים, אין בה בשורות והיא לא נותנת מענה לתושבים".

"יש פה רצועת ביטחון עם עשרות אלפי חיילים. 80,000 איש עקורים מבתיהם כבר 7 חודשים וכולם שותקים", המשיך ראש המועצה. "חיסלנו 2-3 מחבלים בלבנון וזה כטיפה בים, איפה המדינה הריבונית שלנו?  מבחינתי ממשלת לבנון היא זו שצריכה לשלם על התוקפנות שבאה מלבנון, חיזבאללה היא לא מדינה עצמאית בפני עצמה, זה לא כמו בעזה שאומרים אין את מי לתקוף, לבנון צריכה לשלם את המחיר. אנחנו רק חוטפים וחוטפים ולא קורה שום דבר".

על השאלה אם הוא חושב שיהיה הסכם מדיני, ענה: "קודם כל יהיה הסכם, אבל ההסכם יהיה אחרי מלחמה. צריך לזכור, חיזבאללה וכוח רדואן זה פרוקסי של איראן, והם רוצים להשמיד אותנו. ולא מהיום. הם מתעצמים שנים ואנחנו מכילים שנים, גרמנו למפלצת הזו לגדל ראשים ולעשות את מה שהם עושים. וזה פשוט לא אמיתי שזו המציאות שלנו. אנחנו פוחדים מהם והם מכתיבים את קצב האש".

תגיות:ראש העירמטולהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה