חדשות בארץ

משפחתה של התצפיתנית נועה מרציאנו: "רופא משיפא הוא שרצח אותה"

הוריה של התצפיתנית, שגופתה חולצה מעזה על ידי חיילי צה"ל, טוענים כי על פי מידע שבידם היא הובאה בחיים לשיפא ושם נרצחה. לדבריהם, "בבית החולים הם העדיפו לרצוח אותה מאשר לטפל"

מוצב נחל עוז (צילום: דובר צה"ל)מוצב נחל עוז (צילום: דובר צה"ל)
אא

הוריה של התצפיתנית נועה מרציאנו הי"ד, שנחטפה ממוצב נחל עוז בשמחת תורה, טוענים כי רופא בבית החולים שיפא בעיר עזה הוא שרצח אותה בדם קר.

בריאיון שפורסם היום (רביעי) בחדשות 12, סיפרו ההורים אבי ועדי, כי על פי המידע שבידם, בתם נפצעה קל בתקיפת צה"ל על עזה, ובשל כך פונתה על ידי שוביה לבית החולים שיפא לטיפול רפואי.

על פי ההורים: "הם העדיפו לרצוח אותה במקום לטפל בה. זה רופא שעשה את זה, בבית חולים". לאחר נקלחה גופתה לבית בקרבת ביתה חולים, שם אורתה על ידי חיילי צה"ל וחולצה לשטח ישראל. מרציאנו, בת 19, נטמנה בבית העלמין הצבאי במודיעין.

לאחר חילוץ גופתה אמר דובר צה"ל דניאל הגרי כי "לפי הממצאים הרפואיים, נועה נחטפה לדירת מסתור סמוך לשיפא, ובמהלך מתקפות צה"ל באזור מחבל החמאס שהחזיק בה נהרג, ונועה נפצעה - אך לא באורח מסכן חיים". הוא הוסיף כי המידע החדש שחשף עומד "בניגוד לסרטונים השקריים שפרסם חמאס, שמנסה לטעון כאילו נועה נהרגה מפגיעות צה"ל". הוא חתם את דבריו ואמר כי "בית החולים, מקום שאמור לקדש את ערך החיים, שימש את חמאס לרצח".

מרציאנו נחטפה בשמחת תורה ממוצב נחל עוז, שהותקף בידי עשרות מחבלים מכוח הנוח'בה. יחד עימה נחטפו עוד שש תצפיתניות, ואחת מהן, אורי מגידיש, חולצה בחיים מעזה. כמו כן נחטפו שלושה לוחמי שריון, שניים מהם לא בחיים. בקרב שהתנהל במוצב בין חיילי צה"ל למחבלים נהרגו 54 חיילים וחיילות.

תגיות:חלל צה"לנחל עוזנועה מרציאנו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה