חדשות בארץ

בכיר חמאס חוסל באל בורייג' – חיל האוויר תקף מטרות ברצועה

המחבל סלאח ג'מיל מחמד עמאד, אחראי הסיוע הקרבי בגדוד אל בורייג' של חמאס, חוסל בתקיפה ממוקדת. בתקיפה חוסלו מספר מחבלים נוספים ששהו עמו וכן חוסלו מחבלי נוח'בה שהשתתפו בטבח בעוטף

פעילות ברצועה, היום (צילום: דובר צה"ל)פעילות ברצועה, היום (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל עדכן היום (ראשון) כי לוחמי אוגדה 99 ממשיכים לפעול במרכז הרצועה, משמידים תשתיות טרור ומחסלים מחבלים.

כלי טיס של חיל האוויר, בהכוונת שב"כ, תקפו וחיסלו את המחבל סלאח ג'מיל מחמד עמאד, אחראי הסיוע הקרבי בגדוד אל בורייג' של חמאס. בתקיפה חוסלו מספר מחבלים נוספים ששהו עמו. בתקיפה נוספת חוסלו שלושה פעילי נוח'בה שלקחו חלק במתקפת הטרור בשבעה באוקטובר.

במהלך הלילה, כוחות אוגדת עזה תקפו בירי ארטילרי מרחב שיגור של חמאס ובו משגרים שהיו מוכנים לשיגור לדרום הארץ. מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו מטרות נוספות של ארגוני הטרור ברצועה ובהם מבנים צבאיים, תשתיות טרור ומחסני אמל"ח. באחת התקיפות מטוס קרב תקף מבנה בו שהה צלף שהיווה איום על הכוחות, ובתקיפה נוספת הותקפו שני מחבלים שפעלו בקרבת עמדת שיגור. שלושה מחבלים נוספים חוסלו במרחב ג’באליה, בהם סגן מפקד פלוגה ושני מחבלים נוספים מהארגון.

לא מסתמכים רק על סיוע מחו"ל - משרד הביטחון רכש מערכות לטנקים המיוצרות בישראל  

משרד הביטחון הודיע כי הוא מאיץ רכש "כחול לבן" וירכוש מקבוצת אימקו מערכות לטנקי המרכבה ונגמ"שי הנמר והאיתן בכ- 376 מיליוני שקלים. במשרד הביטחון הסבירו כי העסקה היא חלק מיישום לקחי מלחמת "חרבות ברזל" ו"תיעדוף עסקאות לחיזוק היכולת היבשתית והרחבת ההצטיידות בכלי רק"מ".

במסגרת ההסכם, תספק קבוצת אימקו בארבע השנים הקרובות מערכות ותתי מערכות עבור רכבי הקרב המשוריינים של צה"ל, ביניהם טנק המרכבה ונגמ"שי הנמר ואיתן.

אימקו תספק למנהלת המרכבה והרק"מ במשרד הביטחון ערכות חשמל הכוללות, בין היתר, מערכות ניהול וידאו מתקדמות, מערכת ניהול מתח ורתמות. ייצור ואספקת המערכות יבוצע על ידי החטיבה הביטחונית של אימקו, המאגדת תחתיה פעילות של שלוש חברות בת של הקבוצה: ניר אור, אימקו פרוייקטים, ו-ADTI בארה"ב.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלסיכול ממוקדאל בורייג'

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה