חם ברשת

"החלטתי לחזור לישראל": השחקן היהודי חוזר לארץ כדי להילחם באנטישמיות

לי קרן הודיע כי יעזור את בריטניה דווקא בשיא הקריירה שלו. הוא הודיע ברשתות החברתיות: "גם אם לא בגלל האנטישמיות הייתי עוזב. בריטניה היא חברה גוססת ואהיה בסדר בישראל. אפשר לשכוח מהכוח של חיוביות ואופטימיות באנגליה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

"אני עוזב את בריטניה ועובר לישראל": כך הודיע בסוף השבוע התסריטאי, השחקן והקומיקאי היהודי-בריטי, לי קרן, שהיה מועמד השנה לפרס האוסקר. דווקא בתקופה טובה בקריירה שלו, קרן מודיע על ההחלטה להגיע לישראל. הוא היה חלק מאנשי ההסברה בבריטניה מאז אירוע הטבח, חזר לישראל כדי להביע תמיכה ועושה שימוש נרחב ברשתות החברתיות כדי להשתתף בהסברה.
אמש (מוצ"ש), הודיע קרן רשמית בחשבון ה-X שלו שהוא חוזר לישראל - לתמיד. "אני עוזב את בריטניה ועובר לישראל", צייץ והסביר: "גם אם לא בגלל האנטישמיות הייתי עוזב. בריטניה היא חברה גוססת ואהיה בסדר בישראל. זה המקום הכי דינמי, יצירתי וחיובי שהייתי בו אי פעם - למרות שהוא מוקף בפסיכופתים פונדמנטליסטים אסלאמיים שמנסים מדי יום להרוס אותו". 

בהמשך, הוא פתח במתקפה חריפה כנגד בריטניה וכתב: "אפשר לשכוח מהכוח של חיוביות ואופטימיות באנגליה, זה הפך לטאבו. אם תנסה להביע חיוביות, גאווה ואופטימיות בניסיון להציל או לשפר דברים בנו, תבויש ותוכה על ידי מטומטמים זחוחים ואליטיסטים שיש להם אחיזה בתרבות שלנו, תרבות שהם הפכו למדכאת ולמשעממת". 

"בריטניה היא מקום ששונא אמונה עצמית, גאווה והצלחה", המשיך. "אויבינו תרמו לתרבות העגומה של בלבול ותיעוב עצמי. אידיוטים עושים את העבודה השחורה ונראה שהמנהיגות שלנו חסרה כל קשר עם הרעיונות הגדולים שמניעים לא רק חברה, אלא גם ציוויליזציה, קדימה". 

קרן, 45, הוא תסריטאי מוערך ששיתף פעולה עם השחקן היהודי סשה ברון כהן. הוא כתב והגיש תוכנית בבריטניה, ביים שני סרטים, ולמרות זאת החליט לחזור במטרה אחרת - להביע תמיכה בישראל ולהמשיך את מאבקו נגד האנטישמיות הגואה ברחבי העולם.

תגיות:בריטניהלי קרן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה