חדשות כלכלה

הגבינה, השמנת והחלב: אחרי תנובה, גם שטראוס מעלה מחירים

העליות במחירי מוצרי החלב המפוקח והדלק לא הספיקו, ואחרי תנובה, גם חברת שטראוס הודיעה על עדכון. בכמה יעלו המחירים?

(צילום: דוד כהן / פלאש 90)(צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

אחרי עליות במחירי מוצרי החלב המפוקח וכן העלייה במחירי הדלק, אתמול הודיעה חברת תנובה כי היא תעלה מחירים מיד לאחר יום העצמאות. העלייה תהיה בשיעור ממוצע של 10%. מוצרי החלב הלא מפוקחים יתייקרו בשיעור של 3.5%, כשאתמול זינקו מחירי מוצרי החלב המפוקחים ב-5%.

אז מה בדיוק הודיעה שטראוס? תחת הכותרת "עדכון המחירון לקמעונאים" של חלק ממוצרי המחלבות, היא מדווחת על עדכון עליית המחירים במוצרים המפוקחים. המוצרים שמחירם לקמעונאי יתעדכן כוללים את מוצרי החלב המפוקחים, וחלק מהמוצרים שאינם מפוקחים בהם החלב הגולמי שמהווה חומר גלם משמעותי. בין היתר מדובר על גבינת סקי, שמנת להקצפה וחלב יטבתה. שיעור העלייה הממוצע הכולל של מוצרי מחלבות שטראוס יעמוד על כ 1.6% מתוך סך כל מוצרי המחלבות.

עדכון המחירים יכנס לתוקף החל מ 19.5.

כמו שטראוס, לתנובה מספר גדול של מוצרים שגם כן צפויים להתייקר ונמצאים כמעט בכל בית - מחירי מאמא עוף יתייקרו ב-9.8%, מוצרי טירת צבי ב-9.6%, מוצרי מעדנות ב-4.2% ומחירי מוצרי סנפרוסט יעלו ב-4.5%.

כזכור, לאחרונה העלתה שטראוס, יחד עם אסם, סוגת ויכין, את המחירים במוצרים מסוימים. גם מחירי מוצרי המותג הפרטי, כמו אלה של רמי לוי, שופרסל, קארפור ואחרות, שפעם היו מוזילות את מחירי המוצרים באחוזים בודדים ובמקרים מסוימים בעשרות אחוזים, התייקרו.

דיפלומט ייקרה את המוצרים שלה בשיעור של עד 15%. בחברה מספרים כי עליית המחירים נדחתה משנת 2023. בין מוצרי המזון שהיא תייקר: מרגרינה מזולה, ויולייף ובלו בנד, קטשופ היינץ, קפה ג'ייקובס, חטיפי פרינגלס ודגני בוקר קלוגס ועוד. מחירי טונה סטארקיסט יישארו בעינם וכך גם של חיתולי פמפרס.

חברה נוספת שהודיעה על ההתייקרות היא יחיעם, שנחשבת לזולה יחסית בשוק שלה. היא תעלה את המחירים ב-9%.

תגיות:שטראוסדברי חלביקר המחיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה