חדשות בארץ

2 נפגעים קל מירי נ"ט על משאית בצפון; מטען הושלך לעבר רכב בשומרון

שני אזרחים נפצעו הלילה מפגיעה של טיל נ"ט, ששוגר מלבנון לעבר משאית שנעה על ציר רמות נפתלי. מטען חבלה מאולתר הופעל בכביש 55 ליד מעלה שומרון, לא דווח על נפגעים

הגעת נפגעים לבית החולים זיו, ארכיון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)הגעת נפגעים לבית החולים זיו, ארכיון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)
אא

שני אזרחים ישראלים נפצעו הלילה (בין שלישי לרביעי) מפגיעה של טיל נ"ט, ששוגר מדרום לבנון לעבר משאית אזרחית שנעה על ציר רמות נפתלי. הנפגעים חולצו מזירת הפגיעה והועברו לבית החולים זיו.

על פי צה"ל, המשאית שנפגעה הובילה עופות ושני הנפגעים הינם תושבי הכפרים שיבלי ועראבה, שהיו במושב במסגרת עבודתם על משאית העופות. השניים שהו מחוץ למשאית, שספגה פגיעה ישירה. מהמרכז הרפואי זיו נמסר כי השניים סבלו מפגיעות הדף קלות, ולאחר שנבדקו שוחררו לביתם.

(צילום: דובר צה"ל)

בתגובה, במהלך הלילה מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מטרות של חיזבאללה במרחבים אל-חיאם וכפר כילא שבדרום לבנון, בהן עמדות תצפית ותשתיות טרור. כמו כן, הותקפו תשתית ומבנה צבאי של ארגון הטרור במרחב בליידא, וכן תשתיות טרור ועמדות במרחבים אל עדייסא ומיס אל ג'בל.

מטען מאולתר הופעל בשומרון

ניסיון פיגוע באמצעות מטען חבלה מאולתר ארע הבוקר בכביש 55, סמוך למעלה שומרון. מחבלים השליכו מטען חבלה, שהורכב מבלון גז וחומר נפץ, לעבר רכב ישראלי שנסע בכביש.

המטען לא התפוצץ, לא נגרם נזק ולא היו נפגעים. כוחות חבלה של צה"ל נטרלו את המטען המאולתר. נפתח מצוד אחר המחבלים.

תגיות:ניסיון פיגועמעלה שומרוןרמות נפתלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה