חדשות כלכלה

מצטרפת לחגיגה: תנובה מעלה את מחירי מוצרי החלב והעוף

החברה הודיעה כי לאחר יום העצמאות היא תייקר את מוצריה, מה שאמור להשפיע ישירות על הסל שלכם. בין המוצרים שיתייקרו: מוצרי העוף, מעדנות וסנפרוסט

(צילום: מיכאל גלעדי / פלאש 90)(צילום: מיכאל גלעדי / פלאש 90)
אא

אחרי עליות במחירי מוצרי החלב המפוקח וכן העלייה במחירי הדלק, גם תנובה מצטרפת ל"חגיגה": החברה תעלה מחירים מיד לאחר יום העצמאות והעלייה תהיה בשיעור ממוצע של 10% - מה שצפוי לייקר מאוד את הסל שלכם. מוצרי החלב הלא מפוקחים יתייקרו בשיעור של 3.5%. כזכור, היום זינקו מחירי מוצרי החלב המפוקחים ב-5%.

אז מדוע ההשפעה גדולה כל כך? לתנובה מספר גדול של מוצגים שגם כן צפויים להתייקר, ונמצאים כמעט בכל בית - מחירי מאמא עוף יתייקרו ב-9.8%, מוצרי טירת צבי ב-9.6%, מוצרי מעדנות ב-4.2% ומחירי מוצרי סנפרוסט יעלו ב-4.5%.

כזכור, לאחרונה העלו החברות אסם ושטראוס, סוגת ויכין, שמרכיבות חלק נכבד מהסל של הישראלי הממוצע, את המחירים. גם מחירי מוצרי המותגים הפרטיים, כמו אלה של רמי לוי, שופרסל, קארפור ואחרות, שפעם היו מוזילות את מחירי המוצרים באחוזים בודדים ובמקרים מסוימים בעשרות אחוזים, התייקרו.

דיפלומט ייקרה את המוצרים שלה בשיעור של עד 15%. בחברה מספרים כי עליית המחירים נדחתה משנת 2023. בין מוצרי המזון שהיא תייקר: מרגרינה מזולה, ויולייף ובלו בנד, קטשופ היינץ, קפה ג'ייקובס, חטיפי פרינגלס ודגני בוקר קלוגס ועוד. מחירי טונה סטארקיסט יישארו בעינם וכך גם של חיתולי פמפרס.

חברה נוספת שהודיעה על ההתייקרות היא יחיעם, שנחשבת לזולה יחסית בשוק שלה. היא תעלה את המחירים ב-9%.

תגיות:תנובהמוצרי חלביוקר המחייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה