חדשות בארץ

נתניהו לנציגי משפחות שכולות: "ניכנס לרפיח - עם עסקה או בלי עסקה"

חברי פורום "הגבורה", שקראו השבוע לממשלה לא לבטל את התוכנית לתקוף ברפיח, נפגשו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. לדבריהם ראש הממשלה הצהיר כי אין שינוי במה שהוגדר בשביעי באוקטובר

נתניהו עם נציגי המשפחות (צילום: קובי גדעון /לע"מ)נתניהו עם נציגי המשפחות (צילום: קובי גדעון /לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שלישי) עם נציגי פורום "הגבורה", המייצג משפחות שכולות. חברי הפורום קראו השבוע לממשלה שלא לעצור את התוכנית לתקוף ברפיח, וחלקם אף איימו בשביתת רעב.

לדבריהם, נתניהו הצהיר בפגישה כי "אין שינוי במטרות המלחמה. אין שינוי בכל מה שהגדרנו אחרי השביעי באוקטובר. הרעיון שנפסיק את המלחמה לפני השגת כל יעדיה אינו בא בחשבון. ניכנס לרפיח ונחסל את גדודי החמאס שם - עם עסקה או בלי עסקה". הנציגים שנכחו בפגישה הודיעו כי לאחר הזמנת ראש הממשלה להיפגש עמם, הוחלט להקפיא את יישום ההחלטה על המשך המחאה, "עד לבחינת דבריו ומהלכיו של נתניהו".

בפורום הצהירו בימים האחרונים כי "הדרישה אינה אלא עמידה בהכרזותיו והבטחותיו של ראש הממשלה בראשית המלחמה לנצח באופן מוחלט את החמאס. אכן השבת החטופים היא חלק חשוב ממשימות המלחמה, אך כאשר בוחנים על כף המאזניים את 133 החטופים שהלב איתם ועם בני משפחותיהם, לעומת סיכון של מדינה שלמה זה או אנחנו או החמאס. יש לנו חובה מוסרית כלפי כל העם שלנו. אנחנו צריכים להיכנס לרפיח. לסיים את המלחמה הזו בניצחון מוחלט. זה המסר שאנחנו רוצים להעביר לראש הממשלה וזה המסר שקיבלנו בתחילת המלחמה".

גם חברי פורום "תקווה", המאגד משפחות חטופים, התייחס לדיווחים על עסקה לשחרור חטופים, וקרא שלשום להיכנס לרפיח. בהודעת הפורום נכתב בין היתר: "ללא כניסה לרפיח גורל החטופים יישאר בידי החמאס ויצור כניעה מוחלטת למלחמה הפסיכולוגית שמפעיל הארגון. בימים האחרונים אנו למדים מכלי התקשורת את פרטי העסקה המסתמנת, עסקת כניעה ועסקה שפירושה הפסד המלחמה ואיבוד כמעט מוחלט של החטופים שיישארו בעזה. אנחנו חוזרים על מה שאנו טוענים לאורך כל הדרך. רק אם חמאס יהיה על הברכיים כשהנשק מונח על צווארם והחטופים יהפכו מנכס לנטל, נביא עסקה שתחזיר את כולם וננצח במלחמה".

תגיות:מלחמת חרבות ברזלפורום הגבורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה