סלבס בהתחזקות

אושיית הרשת הפתיעה: "ויתרתי על תמונה לא צנועה. אין עוד מלבדו"

שר פיטנס, שנמצא בתהליך חזרה בתשובה, העלתה תמונה מוחשכת וכתבה: "100 פעמים באתי להעלות את התמונה ומחקתי. ושוב באתי להעלות ושוב מחקתי ונלחמתי בעצמי. במקום לראות את כל הרגעים שאני לא מצליחה בהם, אני מסתכלת על הרגעים שכן"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אושיית הרשת שר פיטנס מוגדרת על ידי רבים כאשת הכושר של ישראל. לאחרונה היא הודיעה כי היא מתחילה להתחזק, ובאמצעות האינסטגרם שלה היא מדווחת לעוקביה על השינוי בחייה. שר החליטה להסיר לאחרונה את כל התמונות הלא צנועות שלה מהעבר, ובמקום זאת – היא מדברת על ההתקרבות לבורא עולם ומספקת גם תוכן רוחני ותפילות.

בסוף השבוע שיתפה שר מאות אלפי עוקבים באתגרים שהיא עוברת במהלך תהליך ההתחזקות. "אשתף במשהו אישי במיוחד", כתבה על רקע תמונה לא צנועה שלה שהוחשכה. "אני עובדת על 'מידת הצניעות' שלי. הייתי רגילה להצטלם בבגדי ים, אבל ישתבח שמו לעד שפקח את עיני להבין ולעשות אחרת".

שר המשיכה וכתבה: "כמי שהגיעה ממקום אחר לגמרי – שתדעו שהשינוי הזה הוא קשה. זה לא פשוט. היום הצטלמתי, 100 פעמים באתי להעלות את התמונה ומחקתי. ושוב באתי להעלות ושוב מחקתי ונלחמתי בעצמי. מבחינתי זה נורמלי, אלה החיים שהיו לי. בסוף הצלחתי. לא העליתי תמונה שלי בבגד ים לאינסטגרם. אז במקום לראות את כל הרגעים שאני לא מצליחה בהם, אני מסתכלת על הרגעים שכן. כל השתדלות מבורכת, וכל צעד קטן הוא עוד התקדמות בדרך הנכונה לאמת. אין עוד מלבדו".

לאחרונה שיתפה שר את עוקביה בנושא ההתחזקות הרוחנית שלה וכתבה: "לפני 4 חודשים עמדתי בפני התלבטות קשה. האם להתקדם מהמקום שבו אני נמצאת ולעלות לתלמוד תורה, שהרי אני בתהליך התחזקות ועדיין לא נמצאת 'במקום הנכון'. היום למדתי שאין דבר כזה מקום נכון, כל יום אתה מתקדם ומתחזק, כל אחד בדרכו ובמסלולו. ואני מודה להשם כל יום שעשיתי את הבחירה הנכונה". היא הוסיפה כי השינוי הגיע, בין היתר, בשעה שבה בנה עלה לתורה, בטקס בר המצווה שלו. "הבטתי מהצד בילדים הקטנים האלו שמתפללים למען עם ישראל - והתמוגגתי מנחת. אני מודה להשם יתברך שזכיתי לפקוח את עיני ולחנך את ילדיי על דרך של תורה, מצוות ומעשים טובים. אמן שנזכה כולנו לנחת מילדינו ושהתפילות האלו של תינוקות של בית רבן שלא חטאו יעלו גבוה למעלה ונזכה".

בפוסט שהעלתה בעבר הסבירה פיטנס לעוקבות שלה מדוע היא לא מעלה כאלה בשבת. "גם אם אתם לא שומרים שבת, זה חשוב לא לעלות סטורי בשבת. ולמה? כי אז אתם מחטיאים את הרבים. אם כולנו יחד לא נעלה סטוריז בשבת נוכל לגרום לעוד ועוד אנשים לעזוב את הפלאפון ולהתמקד בעיקר. ולהפוך את האינסטגרם שלנו לשומר שבת".

תגיות:חזרה בתשובהשר פיטנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה